
W platformie testowej znalazł się procesor Core i9 9900K oraz pamięci RAM 3200 MHz (2 x 8 GB). Kartę przetestowaliśmy w dwóch ustawieniach - fabrycznym OC (na wykresach jako ASUS ROG GTX 1650 - 1515-1860/2001 MHz) oraz ręcznym OC (na wykresach jako OC ASUS ROG GTX 1650 - 1615-1960/2301 MHz).

Shadow Of The Tomb Raider – 2560 x 1440, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| Radeon VII | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| GeForce RTX 2060 FE | |
| MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | |
| ASUS ROG GTX 1660 Ti | |
| GeForce GTX 1660 | |
| Radeon RX 590 | |
| Radeon RX 580 | |
| GeForce GTX 1060 | |
| AORUS Radeon RX 570 | |
| OC ASUS ROG GTX 1650 | 33 |
| ASUS ROG GTX 1650 | 30 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Shadow Of The Tomb Raider – 1920 x 1080, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| Radeon VII | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| GeForce RTX 2060 FE | |
| MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | |
| ASUS ROG GTX 1660 Ti | |
| GeForce GTX 1660 | |
| Radeon RX 590 | |
| Radeon RX 580 | |
| GeForce GTX 1060 | |
| AORUS Radeon RX 570 | |
| OC ASUS ROG GTX 1650 | 52 |
| ASUS ROG GTX 1650 | 47 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Podkręcenie GTX 1650 daje wymierne rezultaty, ale... co z tego, jak tańszy Radeon RX 570 radzi sobie jeszcze lepiej. Czasem minimalnie, czasem ma niższe minimalne klatki na sekundę - ale to i tak wystarczyło by na wykresach znalazł się nad podkręconym GTX 1650.
33
30
średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę


