
![]() | Procesor: |
![]() | Płyta główna: |
![]() | Karta graficzna: |
![]() | Karta graficzna: |
![]() | Karta graficzna: |
![]() | Karta graficzna: |
![]() | Karta graficzna: |
![]() | Pamięć RAM: |
![]() | Chłodzenie: |
![]() | Dysk SSD: |
![]() | Zasilacz: |
Sterowniki, system operacyjny:
- Windows 7 64-bit
- Catalyst 14.9.2 Beta
- GeForce Game Ready 344.48 WHQL
Metodologia:
Pomiary wydajności wykonaliśmy przy pomocy wbudowanego benchmarka. Ten ostatni został tak zaprojektowany, aby w jak największym stopniu obciążyć GPU i CPU. W związku z tym prezentowana scena w benchmarku jest praktycznie niemożliwa do natrafienia w trakcie normalnej rozgrywki. W takowej możecie się spodziewać wyższych wyników (dotyczy to szczególnie minimalnej ilości klatek na sekundę). Zastosowanie najnowszego API AMD – Mantle dało oczywiście wymierne korzyści w przypadku kart graficznych tego producenta. Z drugiej strony, tak naprawdę sensowną płynność animacji w tej grze zapewni konstrukcja pokroju Radeona 7850 czy GeForce’a GTX 660. Margines błędu pomiarowego wynosi 1 kl/s.