
Ustawienia testowe
Doom (Vulkan)
1920x1080, Ustawienia ultra, TSSAA x8
nazwa karty | ![]() ![]() |
Radeon RX 480 (1120/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 960 (1126/1750) | ![]() ![]() |
Doom (Vulkan)
2560x1440, Ustawienia ultra, TSSAA x8
nazwa karty | ![]() ![]() |
Radeon RX 480 (1120/2000) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
Najnowszy patch dodał do Dooma wsparcie dla API Vulkan. Dzięki niemu w szczególności karty AMD złapały drugi oddech. Ich wyniki przekrojowo wzrosły o około 20 - 30% w zależności od modelu. W konsekwencji RX 480 i 390X wyprzedziły GTX 1060. Ten ostatni też zyskał po włączeniu Vulkana, ale różnica względem OpenGL jest symboliczna.