
Testy wydajności zintegrowanej grafiki w grze Wiedźmin 3
Procesory dla podstawek LGA 1150 i FM2+ pracowały z pamięcią RAM DDR3 taktowaną 2400 MHz, natomiast nowy Skylake z pamięcią RAM DDR4 taktowaną 2800 MHz

W teście gier nie należy spodziewać się cudów. HD 530 posiada dwa razy mniej jednostek wykonawczych niż Iris Pro 6200 w Broadwellach i pomimo ulepszeń iGPU nie ma mowy, by komfortowo udźwignęły one wymagające gry. Czego można się spodziewać po HD 530?
- Dark Souls 3: 1366 x 768, ustawienia niskie - średnio 20 klatek na sekundę
- Far Cry: Primal: 1366 x 768, ustawienia niskie - średnio 16 klatek na sekundę (benchmark)
- Tom Clancy's The Division: 1366 x 768, ustawienia niskie - średnio 17 klatek na sekundę (benchmark)
- Rise Of The Tomb Raider: 1366 x 768, ustawienia najniższe - średnio 17 klatek na sekundę
Jeśli jednak sięgniemy po mniej wymagające tytuły, jak np. Armored Warfare to w takiej rozdzielczości możemy już śmiało grać.
Wiedźmin 3: 1360 x 768, ustawienia minimalne
[kl./s] więcej = lepiej
| AMD A10-7870K – 2400 MHZ | |
| Intel Core i5 5675C – 2400 MHZ | |
| AMD A8-7670K – 2400 MHZ | |
| Intel Core i5 6600K – 2800 MHZ | |
| Intel Core i3 6100 – 2800 MHZ | 19 |
| Intel Core i5 4690K – 2400 MHZ | |
| Intel Pentium G4400 – 2800 MHZ | 11 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Wiedźmin 3: 1680 x 1050, ustawienia minimalne
[kl./s] więcej = lepiej
| AMD A10-7870K – 2400 MHZ | |
| Intel Core i5 5675C – 2400 MHZ | |
| AMD A8-7670K – 2400 MHZ | |
| Intel Core i5 6600K – 2800 MHZ | |
| Intel Core i3 6100 – 2800 MHZ | 13 |
| Intel Core i5 4690K – 2400 MHZ | |
| Intel Pentium G4400 – 2800 MHZ | 7 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Wiedźmin 3: 1920 x 1080, ustawienia minimalne
[kl./s] więcej = lepiej
| AMD A10-7870K – 2400 MHZ | |
| Intel Core i5 5675C – 2400 MHZ | |
| AMD A8-7670K – 2400 MHZ | |
| Intel Core i5 6600K – 2800 MHZ | |
| Intel Core i3 6100 – 2800 MHZ | 12 |
| Intel Core i5 4690K – 2400 MHZ | |
| Intel Pentium G4400 – 2800 MHZ | 6 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Pomimo, że modele Skylake Core i7, Core i5 oraz Core i3 wykorzystują ten sam zintegrowany układ (HD 530), to jednak różnią się one nieco taktowaniem, TDP (turbo), a i wsparcie mocniejszych rdzeni procesora również nie pozostaje bez wpływu.
Tym niemniej - zintegrowane grafiki obecnych generacji niespecjalnie nadają się do wymagających gier. Nawet Radeon R7 w APU AMD i Iris Pro 6200 pozwalają na osiągnięcie około 30 klatek w rozdzielczości 1360 x 768.
19
średnie klatki na sekundę



