Samochody elektryczne

Szybkie, wygodne i bezpieczne ładowanie samochodów elektrycznych z kablem Green Cell

przeczytasz w 1 min.

Green Cell GCev1 Type 2 to kompatybilny z samochodami i stacjami ładowania w Europie kabel o dużej mocy, wysokiej wytrzymałości i odpowiedniej długości.

Samochody elektryczne, a przede wszystkim te hybrydowe, cieszą się coraz większą popularnością na świecie i powoli korzyści płynące z ich posiadania zaczynają doceniać też Polacy. Niezbędnym akcesorium dla kierowcy takiego pojazdu jest kabel ładujący i coś takiego właśnie pojawiło się w ofercie polskiego producenta, Green Cell.

Green Cell GCev1 Type 2 to 3-fazowy kabel, którego moc ładowania wynosi aż 22 kW (dla porównania typowe 1-fazowe kable najczęściej dostarczają jedynie 3,7 kW). Producent z Krakowa zwraca również uwagę na fakt, że akcesorium zostało wyposażone w wejście i wyjście typu 2, co oznacza, że jest kompatybilne ze wszystkimi stacjami ładowania niewyposażonymi w zintegrowane przewody ładujące, na terenie całej Europy.

Green Cell GCev1 Type 2 kabel

Kabel znajdujący się w ofercie firmy Green Cell ma 5 metrów długości, dzięki czemu można z niego korzystać wygodnie i bezpiecznie. Nie bez znaczenia jest także to, że jest on przystosowany do pracy w temperaturach od -30 do 50 stopni Celsjusza, wytrzymuje przejechanie 2-tonowym pojazdem czy zachlapanie wodą, a do tego został zaprojektowany tak, by nie odmówić współpracy nawet po 15 latach codziennego użytkowania. 

Kompatybilny z samochodami marek Audi, BMW, Hyundai, Jaguar, Kia, Mercedes, Nissan, Porsche, Renault, Smart, Tesla, Toyota, Volvo i Volkswagen kabel jest już dostępny w sprzedaży. Jego cena wynosi aktualnie niespełna 900 złotych.

Dobrze widzieć, że polski producent z sektora zasilania i magazynowania energii trzyma rękę na pulsie i skupia się na elektromobilności.

Źródło: Green Cell

Warto zobaczyć również:

Komentarze

4
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    1
    Ogłupianie Polaków trwa w najlepsze ;-). Ilość samochodów elektrycznych jak i stacji ładowania takich pojazdów w Polsce to prawdziwa abstrakcja!. Rzeczony "magiczny" przewód to tak naprawdę 2 x 6 mm2 lub 3 x 6 mm2, którego 5 metrów w (gumie) kosztuje niecałe 50zł!. Rzeczony kabel zakończony jest chińskimi(kraj produkcji) wtykami Typ2/Typ2. Magiczny kabel którym naładujemy pojazd w około 7,5h(32A) znajduje się na wyposażeniu i jest w cenie pojazdu. Zakup "elektryka" w Polsce to kompletny idiotyzm i fanaberia z racji ceny samego pojazdu, ilości stacji szybkiego ładownia i ich rozmieszczenia. Tyle w temacie bystrzaki z Benchmark ;-)
    • avatar
      tomto
      0
      Nie ma mitsubishi ...
      I trochę drogo jak na sam kabel, zwłaszcza że ładowarkę na 230V można kupić za 600 zł ...

      Witaj!

      Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
      Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

      Połącz konto już teraz.

      Zaloguj przez 1Login