Gry

Tak wygląda polski Hellraid - gameplay

przeczytasz w 1 min.

Odmóżdżająca siekanka zdaje się spełniać swoją rolę - przygotujcie się na długi seans.

Hellraid ogień

Polskie studio Techland – po Dead Island i trzech odsłonach serii Call of Juarez – postanowiło spróbować czegoś nowego. Hellraid to pierwszoosobowa gra akcji osadzona w klimatach fantasy, która wymaga od gracza nie lada zręczności i oferuje RPG-owy system rozwoju postaci. Obserwatorzy często porównują ten tytuł do mocno niedocenianego (moim zdaniem) Dark Messiah of Might & Magic. Opublikowany właśnie ponad 20-minutowy gameplay pokazuje, że to zestawienie zdecydowanie nie jest przypadkowe. Nawet jeśli jednak wspomniana produkcja Arkane Studios do was nie trafiła, możecie znaleźć w Hellraid coś dla siebie – gra wydaje się bowiem dostarczać naprawdę porządną dawkę rozrywki.

Hellraid bez wątpienia nie jest propozycją dla miłośników głębokiej i zawiłej fabuły. Najnowsza produkcja studia Techland to „odmóżdżająca” siekanka, w sam raz na wieczór po ciężkim dniu w pracy. Mimo to na uwagę zasługuje mechanika walki wręcz – ta wydaje się być bardzo dopracowana, z czym wiele tego typu tytułów ma ogromne problemy. Oczywiście z osądami będzie trzeba poczekać do testów – swoje może bowiem robić silnik Chrome Engine 6, dzięki któremu – jak zapewniają twórcy – udało się osiągnąć wysokiej jakości efekty oświetlenia, większą szczegółowość lokacji i postaci oraz dobre, płynne animacje. Zresztą oceńcie sami:

Gra Hellraid ma być dostępna w programie wczesnego dostępu na platformie Steam już jesienią. Premiera finalnej wersji planowana jest natomiast na 2015 rok. Platformy docelowe, poza pecetami, to konsole PlayStation 4Xbox One.

Źródło: PCGamer

Komentarze

14
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Kenjiro
    3
    Wydaje się być całkiem fajna, ale bardzo brakuje mi gry świateł i cieni, których w zasadzie nie ma, a szkoda.
    • avatar
      kremowykac
      3
      Nie lubię walczyć w ciasnych pomieszczeniach, boje się.
      • avatar
        Konto usunięte
        2
        Szkoda tylko tego systemu walki niczym ze skyrim'a....
        • avatar
          Streck
          2
          Skyrim z lepszą grafiką i lepszym modelem zniszczenia szkieletów. Ciekawy model walki. Nie mogę się doczekać.
          • avatar
            Konto usunięte
            2
            Graficznie nie jest złe, ładne textury, fov jakby nie teges tylko. Ale żeby ta sieka dawała adrenalinę i była strawna musieliby zrobić to bardziej gore, z latającymi kikutami. Dodać też coś do systemu walki, np. tak jak w DMOMAM, gdzie kopmniakiem można było nadziać przeciwnika na kolce. Zrobić lepszy model zniszczeń, jak w DIII np, gdzie w walce części otoczenia idą w "drzazgi".
            • avatar
              SoulRak3r
              1
              Cieszę się że Techland promuje nowe marki. Gra sama w sobie jakaś rewolucyjna nie jest ale może być z niej fun - nie wróżę jej spektakularnego sukcesu. Jak patrzę na gameplay to przypomina mi się system walki z Dead Island, a jak wiadomo tamta gra szybko się nudziła i tylko tryb coop jakoś ją ratował. Z racji że dumny jestem z tak dobrego Polskiego studia jak Techland to grę kupię.
              • avatar
                Konto usunięte
                -1
                Imponujace, oby tak dalej. Pare rzeczy do zrobienia ale i tak juz bardzo dobrze sie prezentuje.
                • avatar
                  Konto usunięte
                  -2
                  Nudne to jak flaki z olejem i w dodatku w słabej oprawie graficznej, rodem na możliwości PS3 i Xboxa 360, której nie można nazwać ''next gen''. A od gry która wychodzi na nowe konsole spodziewałem się w tej kwestii znacznie więcej! Ile ta gra wykorzysta pamięci w konsolach 512 MB, 1GB, bo na pewno nie 4 albo więcej. Zbyt ubogo wygląda!
                  • avatar
                    Konto usunięte
                    0
                    opierając się na swoim 25 letnim doświadczeniu w grach wszelakich, pamiętając również painkillera itp po obejrzeniu filmu zgłaszam zastrzeżenia co do inteligencji przeciwników.
                    do poprawki również oświetlenie. troszkę więcej blasku, ale żeby nie wyszedł plastik.
                    same lokacje standard jak na styl gothic...
                    może dalej będzie bardziej zróżnicowany świat.

                    generalnie w mojej ocenie nie jest źle... jest szansa na dobrą sieczkę..
                    na koniec, jeżeli pokazany poziom gry ma przełożenie na całość, to dałbym za tą grę najwyżej 89,99 pln...
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      0
                      Kościotrupa w glacę trach!

                      Witaj!

                      Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
                      Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

                      Połącz konto już teraz.

                      Zaloguj przez 1Login