To już pewne – nowa odsłona legendarnej serii została oficjalnie zapowiedziana na tegorocznych targach GamesCom.
“Might & Magic to potężna marka z niesamowitą, 20-letnią historią“ – powiedziała Caroline Stevens, Dyrektor Marketingu Ubisoft EMEA. “Gracze będą mogli czerpać przyjemność z gry w Heroes jak nigdy wcześniej. Piekielnie kreatywny i utalentowany team z Black Hole dba o to, by zachowany został oryginalny duch Heroes, jednocześnie wzbogacając i ulepszając elementy RPG.”
Początek akcji w Might & Magic Heroes VI będzie miał miejsce 400 lat przed wydarzeniami z Heroes V. Zobaczymy bohaterów w ekscytującej, epickiej historii, w której Anioły będą spiskowały, by wznowić pewną, niedokończoną wojnę. Legendarny generał – Archanioł, zabity podczas wojny Dawnych Ras, powraca zza grobu, by się zemścić. Pod przykrywką przygotowań przed nadchodzącą inwazją Demonów, generał jednoczy mieszkańców Ashanu, by zniszczyć swoich odwiecznych wrogów. Jednakże nie docenia on potęgi ludzkiej dynastii Griffin Dukes. Przeznaczenie bohaterów tej dynastii będzie jednak zależało od samych graczy.
Twórcy najnowszej odsłony kultowej serii Heroes of Might & Magic obiecują między innymi odświeżenie, przy czynnym udziale fanów cyklu uznanej, mechaniki rozgrywki, w której nie zabraknie tak lubianych elementów jak choćby zbierania surowców, budowania miast czy rozwijania bohaterów. Na graczy czekają ciekawe scenariusze, nowy system reputacji i odświeżone środowisko 3D, w którym roić się będzie od nieznanych dotąd przeciwników i bestii. W tym unikalnym połączeniu strategii turowej i RPG nie zabraknie również modnych ostatnio elementów społecznościowych. Dzięki nowemu, inteligentnemu interfejsowi sieciowemu będziemy mogli korespondować i rywalizować z innymi graczami. Cóż, pozostaje tylko czekać.
Źródło: informacja prasowa Ubisoft Polska
Zobacz także: |
Komentarze
22OMG Heroes to akurat jedna z tych gier, w które źle gra się przez neta (oczekiwanie na kolejkę itp). Dla mnie to zawsze była gra solo i na gorące krzesła :P.
Jest to gra mojego dziecinstwa w ktora gram od dnia premiery do dnia dzisiejszego z ta sama pasja.
Po jednym screenie wyglada ciekawie, ale mam nadzieje ze nie wyolbrzymia jednostek jak to mialo miejsce kiedys.
Zamkow powinno byc minimum tyle ile w 3 czesci (+ wrota zywiolow) +masa jednostek pobocznych nie dostepnych w zamkach (jak diamentowy smok) no czarow powinno byc sporo.
Oby im sie udalo wreszcie bo milo by bylo pograc w cos nowszego.
Jakos nie chce mi sie wierzyc, ze od tak zrezygnowaliby z tej jakze wspanialej tradycji 7 surowcow ;p...