Gry

Kingdom Come: Deliverance 2 w 16K. RTX 5090 w akcji

przeczytasz w 2 min.

Studio Warhorse wzięło sobie do serca kwestie związane z optymalizacją, dzięki czemu Kingdom Come: Deliverance 2 wyciąga nawet 16K z RTX 5090 wspartym DLSS.

To zdecydowanie dwie najgłośniejsze nowości ostatnich tygodni: GeForce RTX 5090 oraz Kingdom Come: Deliverance 2. Ile można wycisnąć z gry na nowym GPU Nvidii? Odpowiedzi na postawione pytanie udziela twórca kanału zWORMz Gaming.

Kingdom Come: Deliverance 2: 30 fps w 16K wspartym DLSS

Materiał pokazuje, że rozdzielczość 16K jest w zasięgu na niskich ustawieniach graficznych i na RTX 5090 wspartym DLSS w trybie Performance. Kingdom Come: Deliverance 2 w takich warunkach trzyma się okolic 30 klatek na sekundę, a więc jest jak najbardziej grywalne, chociaż nie jest to demon płynności.

Jeśli chodzi o natywne 16K, to Kingdom Come: Deliverance 2 zmienia się dosłownie w grę turową lub pokaz slajdów – zawrotne 3 klatki na sekundę to maksimum, jakie wycisnął twórca kanału.

Jaki PC do Kingdom Come: Deliverance 2?

Owszem, Kingdom Come: Deliverance 2 radzi sobie znacznie lepiej, niż poprzednia odsłona w dniu premiery. Sam osobiście przekonałem się o tym, niemniej w dalszym ciągu gra potrafi obciążyć sprzęt w zatłoczonych lokacjach, zwłaszcza w porze nocnej. Nasza recenzja Kingdom Come: Deliverance 2 nakreśli wam, czego należy się spodziewać.Pojawia się więc pytanie, jaki PC do Kingdom Come: Deliverance 2 będzie najlepszy? 

Minimalne wymagania sprzętowe:

  • System operacyjny: Windows 10 64-bit (lub nowszy)
  • Procesor: Intel Core i5-8400, AMD Ryzen 5 2600
  • Pamięć: 16 GB RAM
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB), AMD Radeon RX 580
  • Miejsce na dysku: 100 GB dostępnej przestrzeni

Zalecana konfiguracja:

  • System operacyjny: Windows 10 64-bit (lub nowszy)
  • Procesor: Intel Core i7-13700K, AMD Ryzen 7 7800X3D
  • Pamięć: 32 GB RAM
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce RTX 4070, AMD Radeon RX 7800 XT
  • Miejsce na dysku: 100 GB dostępnej przestrzeni

Źródło: Wccftech, Steam

Komentarze

1
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    FranzMauser
    0
    Taa 16K plus dlss performance, więc realnie jest to może 13K, choć prędzej 12K. 16K to 16K, a nie jakiś upośledzony downscaling. Pewnie w natywnym 16K ten badziew by się usmażył.

    Witaj!

    Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
    Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

    Połącz konto już teraz.

    Zaloguj przez 1Login