Optoma zaprezentowała kieszonkowy projektor Pico Pro. Urządzenie ma wbudowany odtwarzacz wideo oraz własną pamięć 4 GB.
Technologia DLP zapewnia kontrast 1000:1, a dzięki podświetleniu diodami LED uzyskano jeszcze lepszą jakość kolorów. Pico Pro pozwolić ma na wyświetlenie obrazu o przekątnej 1,5 m z odległości nawet 2,6 m. Rozdzielczość wyświetlanego obrazu wynosi 480 x 320.
Pico Pro umożliwia wyświetlanie plików wideo, prezentacji PowerPoint i zdjęć w formatach BMP i JPEG bezpośrednio z wewnętrznej pamięci. Pliki wideo (MPEG4, M-JPEG, RMVB, RM, WMV, XVid) obsługuje po konwersji za pomocą dołączonego programu Optoma Pico Video Encoder, podobnie jak prezentacje PowerPoint – te konwertowane są do plików JPEG.
Pico Pro swoimi niewielkimi rozmiarami (50 x 15 x 103 mm) i wagą (zaledwie 115 g) przypomina telefon komórkowy, dzięki czemu bez problemu mieści się w kieszeni.
Nowy kieszonkowy projektor Optomy pozwala także na wyświetlanie obrazu z urządzeń posiadających wyjścia wideo takich jak: iPod, iPhone, telefon komórkowy, aparat cyfrowy, odtwarzacz MP4, laptop, netbook czy przenośna konsola do gier, czyli wszystkich urządzeń posiadających wyjście VGA, component video lub composite video. Multimedialne funkcje wspomaga głośnik o mocy 0,5 W. Dzięki wbudowanej baterii urządzenie może pracować do 1,5 godziny bez zewnętrznego zasilania.
Cena projektora Pico Pro PK102 wynosi 1250 zł.
Specyfikacja:
Model | Pico Pro PK102 |
Technologia wyświetlania | DLP |
Natywna/maksymalna rozdzielczość | HVGA (480x320)/SVGA(800x600) |
Wymiary | 50 x 15 x 103 mm |
Waga | 115 g z baterią |
Sygnały obrazu wejściowego | Przez adapter VGA: SVGA, VGA, VESA, PC i Macintosh Przez kabel Component i Composite: NTSC, PAL, SDTV (480i), EDTV (480p) |
Wejścia | 18-pin Universal Port (VGA, USB), 4-biegunowy 2.5mm Jack AV (Composite Video i Stereo Audio-In), DC Jack |
Przekątna obrazu | Od 0.15 do 1.5 m |
Głośnik | 0,5 W |
Zawartość zestawu | - Zasilacz - Bateria 1100mAh - Kabel USB - Kabel A/V - Kabel VGA - Adapter do statywu - Skórzane etui |
Źródło: informacja prasowa
Komentarze
2to ma być news czy reklama?