Od początku zapewniano, że nie będzie to prosty port, ponieważ zdecydowano się skorzystać z nowego silnika - Unreal Engine 4.
Zgodnie z obietnicami studia The Astronauts, Zaginięcie Ethana Cartera trafiło w zeszłym tygodniu na konsole PlayStation 4. Po świetnych ocenach gry na PC można spodziewać się sporego zainteresowania ze strony właścicieli platformy Sony, tym bardziej, że liczyć mogą oni na naprawdę ładną oprawę graficzną.
Od początku zapewniano, że nie będzie to prosty port, ponieważ zdecydowano się skorzystać z nowego silnika - Unreal Engine 4. Przypomnijmy, iż wersja PC napędzana jest przez Unreal Engine 3 i nikogo nie zaskoczy chyba fakt, iż różnice są bardzo widoczne i przychylić powinni się do tej teorii nawet zagorzali zwolennicy komputerów.
W tego typu przypadkach zazwyczaj uaktywnia się ekipa Candyland i nie inaczej stało się tym razem. Na poniższym materiale wideo zobaczyć możecie porównanie gry z obydwu wspominanych platform i samemu ocenić, jak dużo dała przesiadka na nowszy silnik.
Koniecznie dodać trzeba jednak, że również wersja PC doczeka się oprawy generowanej przez Unreal Engine 4. Za kilka tygodni pojawić ma się stosowna aktualizacja, która być może zachęcić graczy do ponownego ukończenia tego naprawdę ciekawego tytułu.
Źrodło: youtube, gamespot
Komentarze
133Na PC i tak dalej jet większy zasięg widzenia a na PS4, jest dalsze krajobrazy są zamglone!
Ogólnie to lepiej jakby wzięli się za drugą część albo za nową markę, a nie odgrzewają kotleta!
Jedyne co to na pc jest skopane oświetlenie i to może jedynie dawać wrażenie, że jest słabsza grafika. Poza tym, jak zawsze, 60vs30 fps.. o czym tu rozmawiać. Nawet jeśli nie ma się super maszyny, to lekko zjechać z opcji można na pc (nawet do ustawień z ps4) i spokojnie 40+ wycisnąć na średnich kompach. Nie wiem jak długo jeszcze ludzie będą się łudzić, że konsola może mieć lepszą grafikę niż pc..
Popieram przedmówcę, że konsole hamują rozwój gier na pc.