3D Mark 11
Gigabyte GeForce GTX 980 G1 Gaming
16340
Sapphire Radeon Fury Tri-X
14793
Nvidia GeForce GTX 1060 Founders Edition
b/d
Palit GeForce GTX 1650 SUPER StormX OC
b/d
Program po wykonaniu pomiarów zwraca tę wartość oznaczoną jako wynik Entry.
3D Mark Fire Strike
Gigabyte GeForce GTX 980 G1 Gaming
11697
Sapphire Radeon Fury Tri-X
12214
Nvidia GeForce GTX 1060 Founders Edition
11689
Palit GeForce GTX 1650 SUPER StormX OC
11756
Program po wykonaniu pomiarów w benchmarku Fire Strike zwraca tą wartość, jako wartość podstawową.
Crysis 3
Gigabyte GeForce GTX 980 G1 Gaming
68 kl/s
Sapphire Radeon Fury Tri-X
62 kl/s
Nvidia GeForce GTX 1060 Founders Edition
b/d
Palit GeForce GTX 1650 SUPER StormX OC
b/d
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na maksymalnym poziomie oraz ustawieniach SMAA 2TX i AF x16.
Metro: Last Light
Gigabyte GeForce GTX 980 G1 Gaming
82 kl/s
Sapphire Radeon Fury Tri-X
66 kl/s
Nvidia GeForce GTX 1060 Founders Edition
b/d
Palit GeForce GTX 1650 SUPER StormX OC
b/d
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na najwyższym poziomie oraz ustawieniach SSAA x2 i AF x16.
Tomb Raider
Gigabyte GeForce GTX 980 G1 Gaming
74 kl/s
Sapphire Radeon Fury Tri-X
70 kl/s
Nvidia GeForce GTX 1060 Founders Edition
71 kl/s
Palit GeForce GTX 1650 SUPER StormX OC
b/d
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na najwyższym poziomie oraz ustawieniach FXAA i AF x16, a także włączonym TressFX.
Battlefield 4
Gigabyte GeForce GTX 980 G1 Gaming
95 kl/s
Sapphire Radeon Fury Tri-X
93 kl/s
Nvidia GeForce GTX 1060 Founders Edition
94 kl/s
Palit GeForce GTX 1650 SUPER StormX OC
b/d
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, maksymalnych detalach i ustawieniach SMAA 2TX oraz AF x16.