Testy AMD A8-5600K wykonaliśmy w trzech ustawieniach:
ustawienia domyślne z RAM 1333 MHz
ustawienia domyślne z RAM 1866 MHz
OC - procesor podkręcony do 4,3 GHz i układ graficzny podkręcony do 950 MHz (RAM 1866 MHz)
DiRT: Showdown – 1920 x 1080 [kl./s] medium, AA x0
A10-5800K – 1866MHz
40 33
OC A8-5600K
37 30
A8-5600K – RAM 1866MHz
33 27
A10-5800K – 1333MHz
33 27
A8-5600K – RAM 1333MHz
29 24
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę
DiRT: Showdown – 1680 x 1080 [kl./s] medium, AA x0
A10-5800K – 1866MHz
45 37
OC A8-5600K
43 35
A8-5600K – RAM 1866MHz
37 31
A10-5800K – 1333MHz
37 30
A8-5600K – RAM 1333MHz
32 26
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę
DiRT: Showdown – 1280 x 720 [kl./s] medium, AA x0
OC A8-5600K
65 53
A10-5800K – 1866MHz
65 47
A8-5600K – RAM 1866MHz
58 46
A10-5800K – 1333MHz
57 42
A8-5600K – RAM 1333MHz
51 39
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę
A8 z pamięcią 1866 MHz działa widoczenie szybciej od topowego modelu A10, pracującego z pamięcią 1333 MHz. Później do głosu dochodzi jednak większa liczba procesorów strumieniowych w zintegrowanej grafice A10. Jedynie w rozdzielczości 1280x720 podkręcony A8 ląduje na pierwszym miejscu, lecz tylko w ilości klatek minimalnych.
Sleeping Dogs – 1920 x 1080 [kl./s] niskie, AA x0
OC A8-5600K
29 24
A10-5800K – RAM 1866MHz
29 22
A8-5600K – RAM 1866MHz
27 19
A10-5800K – RAM 1333MHz
23 20
A8-5600K – RAM 1333MHz
22 17
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę
Sleeping Dogs – 1680 x 1080 [kl./s] niskie, AA x0
OC A8-5600K
33 28
A10-5800K – RAM 1866MHz
33 28
A8-5600K – RAM 1866MHz
31 24
A10-5800K – RAM 1333MHz
27 22
A8-5600K – RAM 1333MHz
25 21
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę
Sleeping Dogs – 1280 x 720 [kl./s] niskie, AA x0
A10-5800K – RAM 1866MHz
54 39
OC A8-5600K
54 38
A8-5600K – RAM 1866MHz
51 33
A10-5800K – RAM 1333MHz
44 33
A8-5600K – RAM 1333MHz
42 30
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę
Z kolei w Sleeping Dogs podkręcenie A8 pozwala na prześcignięcie A10 z pamięcią 1866 MHz, ale jedynie w rozdzielczości Full HD. W 1680x1050 wyniki są identyczne, a w 1280x720 podkręcony A8 minimalnie przegrywa.
Borderlands 2 – 1920 x 1080 [kl./s] niskie
A10-5800K – RAM 1866MHz
29 23
OC A8-5600K
28 22
A8-5600K – RAM 1866MHz
26 21
A10-5800K – RAM 1333MHz
23 18
A8-5600K – RAM 1333MHz
20 15
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę
Borderlands 2 – 1680 x 1080 [kl./s] niskie
OC A8-5600K
32 26
A10-5800K – RAM 1866MHz
32 26
A8-5600K – RAM 1866MHz
29 23
A10-5800K – RAM 1333MHz
26 20
A8-5600K – RAM 1333MHz
23 19
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę
Borderlands 2 – 1280 x 720 [kl./s] niskie
A10-5800K – RAM 1866MHz
54 43
OC A8-5600K
53 43
A8-5600K – RAM 1866MHz
49 40
A10-5800K – RAM 1333MHz
42 34
A8-5600K – RAM 1333MHz
39 30
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę
W Borderlands, w zależności od rozdzielczości, wygrywa jeden lub drugi z układów. Widać że wyniki mogą się minimalnie różnić, niemniej należy założyć, że podkręcony A8 radzi sobie w grach mniej więcej tak, jak topowy układ A10-5800K pracujący z pamięcią 1866 MHz.