
Poniższe testy mają na celu pokazanie jak popularne gry działają na APU AMD, oraz jaki wpływ na wydajność ma taktowanie pamięci RAM. Testy AMD A10-6800K wykonaliśmy w trzech ustawieniach:
- ustawienia z RAM 1333 MHz
- ustawienia z RAM 1866 MHz
- ustawienia z RAM 2133 MHz
DiRT: Showdown – 1920 x 1080
[kl./s] medium, AA x0
| A10-6800K – 2133 MHz | 44 |
| A10-6800K – 1866 MHz | 40 |
| A10-5800K – 1866 MHz | |
| A10-5700 – 1866 MHz | |
| A10-6800K – 1333 MHz | 34 |
| A8-5600K – 1866 MHz | |
| A10-5800K – 1333 MHz | |
| A10-5700 – 1333 MHz | |
| A8-5600K – 1333 MHz | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
DiRT: Showdown – 1680 x 1080
[kl./s] medium, AA x0
| A10-6800K – 2133 MHz | 49 |
| A10-6800K – 1866 MHz | 45 |
| A10-5800K – 1866 MHz | |
| A10-5700 – 1866 MHz | |
| A10-6800K – 1333 MHz | 38 |
| A8-5600K – 1866 MHz | |
| A10-5800K – 1333 MHz | |
| A10-5700 – 1333 MHz | |
| A8-5600K – 1333 MHz | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
DiRT: Showdown – 1280 x 720
[kl./s] medium, AA x0
| A10-6800K – 2133 MHz | 73 |
| A10-6800K – 1866 MHz | 66 |
| A10-5800K – 1866 MHz | |
| A8-5600K – 1866 MHz | |
| A10-6800K – 1333 MHz | 57 |
| A10-5800K – 1333 MHz | |
| A10-5700 – 1866 MHz | |
| A8-5600K – 1333 MHz | |
| A10-5700 – 1333MHz | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
A10-6800K z pamięciami 1866 MHz zwykle zalicza minimalnie lepszy wynik od A10-5800K – głównie w przypadku minimalnych klatek na sekundę. Pamięci 2133 MHz pozwalają Richlandowi rozpędzić się jeszcze bardziej.
Sleeping Dogs – 1920 x 1080
[kl./s] niskie, AA x0
| A10-6800K – 2133 MHz | 33 |
| A10-6800K – 1866 MHz | 29 |
| A10-5800K – 1866 MHz | |
| A10-5700 – 1866 MHz | |
| A8-5600K – 1866 MHz | |
| A10-6800K – 1333 MHz | 24 |
| A10-5800K – 1333 MHz | |
| A10-5700 – 1333 MHz | |
| A8-5600K – 1333 MHz | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Sleeping Dogs – 1680 x 1080
[kl./s] niskie, AA x0
| A10-6800K – 2133 MHz | 37 |
| A10-6800K – 1866 MHz | 33 |
| A10-5800K – 1866 MHz | |
| A10-5700 – 1866 MHz | |
| A8-5600K – 1866 MHz | |
| A10-6800K – 1333 MHz | 27 |
| A10-5800K – 1333 MHz | |
| A10-5700 – 1333MHz | |
| A8-5600K – 1333 MHz | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Sleeping Dogs – 1280 x 720
[kl./s] niskie, AA x0
| A10-6800K – 2133 MHz | 61 |
| A10-6800K – 1866 MHz | 54 |
| A10-5800K – 1866 MHz | |
| A10-5700 – 1866 MHz | |
| A8-5600K – 1866 MHz | |
| A10-6800K – 1333 MHz | 44 |
| A10-5800K – 1333 MHz | |
| A10-5700 – 1333 MHz | |
| A8-5600K – 1333 MHz | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Sleeping Dogs serwuje nam powtórkę - przy użyciu RAM 1866 MHz w porównaniu do A10-5800K zyskujemy większą liczbę minimalnych klatek na sekundę, co jest niewątpliwe dziełem szybszych rdzeni procesora.
ęcie>
Borderlands 2 – 1920 x 1080
[kl./s] niskie
| A10-6800K – 2133 MHz | 36 |
| A10-6800K – 1866 MHz | 30 |
| A10-5800K – 1866 MHz | |
| A10-5700 – 1866 MHz | |
| A10-6800K – 1333 MHz | 27 |
| A8-5600K – 1866 MHz | |
| A10-5800K – 1333 MHz | |
| A10-5700 – 1333 MHz | |
| A8-5600K – 1333 MHz | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Borderlands 2 – 1680 x 1080
[kl./s] niskie
| A10-6800K – 2133 MHz | 37 |
| A10-6800K – 1866 MHz | 33 |
| A10-5800K – 1866 MHz | |
| A10-5700 – 1866 MHz | |
| A8-5600K – 1866 MHz | |
| A10-6800K – 1333 MHz | 27 |
| A10-5800K – 1333 MHz | |
| A10-5700 – 1333 MHz | |
| A8-5600K – 1333 MHz | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Borderlands 2 – 1280 x 720
[kl./s] niskie
| A10-6800K – 2133 MHz | 66 |
| A10-6800K – 1866 MHz | 56 |
| A10-5800K – 1866 MHz | |
| A10-5700 – 1866 MHz | |
| A8-5600K – 1866 MHz | |
| A10-6800K – 1333 MHz | 47 |
| A10-5800K – 1333 MHz | |
| A10-5700 – 1333 MHz | |
| A8-5600K – 1333 MHz | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
W Borderlands 2 Richland wypada nieco lepiej od swego poprzednika, ale dalej nie są to wielkości powalające. Interesujący jest potężny wzrost szybkości działania gry w rozdzielczościach 16:9 i przy użyciu RAM 2133 MHz. Takiego przyśpieszenie nie zaobserwowaliśmy przy użyciu rozdzielczości 16:10.
44
40
średnie klatki na sekundę



