

Ustawienia testowe
Miejsce testowe
Śródziemie - Cień Mordoru
1920x1080, Ustawienia ultra
| GeForce GTX 980 Ti | |
| GeForce GTX 980 | |
| AMD Radeon R9 Fury X | |
| AMD Radeon R9 Nano | |
| Asus STRIX Radeon R9 390X | |
| GeForce GTX 970 | |
| AMD Radeon R9 290X |
Śródziemie - Cień Mordoru
2560x1440, Ustawienia ultra
| GeForce GTX 980 Ti | |
| AMD Radeon R9 Fury X | |
| GeForce GTX 980 | |
| AMD Radeon R9 Nano | |
| Asus STRIX Radeon R9 390X | |
| AMD Radeon R9 290X | |
| GeForce GTX 970 |
Śródziemie - Cień Mordoru
3840 x 2160, Ustawienia ultra
| GeForce GTX 980 Ti | |
| AMD Radeon R9 Fury X | |
| AMD Radeon R9 Nano | |
| Asus STRIX Radeon R9 390X | |
| GeForce GTX 980 | |
| AMD Radeon R9 290X | |
| GeForce GTX 970 |
Shadow of Mordor jest drugą grą w naszej procedurze testowej, która w rozdzielczości 4K i przy maksymalnych detalach wymaga więcej niż 4 GB pamięci. O ile więc w FullHD i QHD Asus STRIX Radeon R9 390X zajmuje miejsce w pobliżu Nano, o tyle w przypadku rozdzielczości 3840x2160 zapewnia znacznie przyjemniejszą rozgrywkę niż dowolna karta z rodziny Fury czy też GTX 980.




