Ten sam chipset, ten sam procesor i ta sama karta graficzna. Nie należy liczyć na to, że któraś z płyt okaże się znacznie wydajniejsza od rywala.
Crysis 2: 1920 x 1080
[kl./s] ustawienia maksymalne
| Asus Rampage III Black Edition | |
| Gigabyte G1.Assassin |
Crysis 2 nie ma szaleńczych wymagań i w Full HD oraz maksymalnych ustawieniach działa z szybkością umożliwiającą komfortową rozgrywkę. Przypominamy, że gra wykorzystuje biblioteki DirectX 9.0c. Firma Crytek zapowiedziała już powstanie patcha, dzięki któremu Crysis 2 wykorzysta zalety DirectX 11, ale nie sposób przewidzieć czy przyniesie on jakiekolwiek korzyści.

Aliens vs Predator: 1920 x 1080
[kl./s] DirectX 11, teselacja włączona
| Gigabyte G1.Assassin | |
| Asus Rampage III Black Edition |
W testach wykorzystaliśmy samodzielny benchmark pracujący w domyślnych ustawieniach (szczegóły na podstronie "Platforma i aplikacje testowe"). Podobnie jak w Crysis 2, wydajność obu płyt jest w zasadzie identyczna i obie umożliwiają komfortową rozgrywkę w Aliens vs Predator.

Lost Planet 2: 1920 x 1080
[kl./s] DirectX 9, AAx8, ustawienia maksymalne
| Gigabyte G1.Assassin | |
| Asus Rampage III Black Edition |
Lost Planet 2: 1920 x 1080
[kl./s] DirectX 11, AAx8, ustawienia maksymalne
| Gigabyte G1.Assassin | |
| Asus Rampage III Black Edition |
Lost Planet 2 to doskonały przykład gry napisanej pod biblioteki DirectX 9, w której następnie dodano implementację DirectX 11. Jakość grafiki pozostaje właściwie niezmienna, natomiast spadek szybkości działania jest po prostu potężny.

Resident Evil 5: 1920 x 1080
[kl./s] DirectX 10, AAx8, ustawienia maksymalne
| Asus Rampage III Black Edition | |
| Gigabyte G1.Assassin |
W zależności od gry, jedna lub druga płyta osiąga minimalnie lepsze wyniki, czyli mówiąc wprost - obie sprawują się znakomicie.



