
Platforma testowa oparta była na procesorze Intel Core i9 9900K i pamięci RAM 2 x 8 GB 3200 MHz. Kartę ASUSA przetestowaliśmy w predefiniowanym trybie OC, czyli 1680/1890/1938 MHz (Standard/Boost/VRAM). Kartę można jeszcze nieco podkręcić ręcznie (zwłaszcza VRAM), ale same podkręcanie rdzenia nie daje już jakichś niesamowitych wyników. Zrezygnowaliśmy z dodatkowych testów po ręcznym podkręcaniu, bo przynosiło to wyniki lepsze zaledwie o 1 do 3 klatek na sekundę.

Far Cry 5 – 3840 x 2160, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | 64 |
| Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | |
| GeForce RTX 2080 Super FE | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| Radeon VII | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | |
| Radeon RX 5700 XT | |
| GAINWARD GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | |
| MSI GeForce RTX 2070 Armor | |
| Radeon RX 5700 | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Far Cry 5 – 2560 x 1440, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | |
| ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | 115 |
| GeForce RTX 2080 Super FE | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| Radeon VII | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | |
| Radeon RX 5700 XT | |
| GAINWARD GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | |
| MSI GeForce RTX 2070 Armor | |
| Radeon RX 5700 | |
| NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | |
| GeForce RTX 2060 FE | |
| ASUS ROG GTX 1660 Ti | |
| GeForce GTX 1660 | |
| Radeon RX 590 | |
| Radeon RX 580 | |
| GeForce GTX 1060 | |
| AORUS Radeon RX 570 | |
| Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Far Cry 5 – 1920 x 1080, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | |
| ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | 140 |
| GeForce RTX 2080 Super FE | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | |
| Radeon RX 5700 XT | |
| Radeon VII | |
| GAINWARD GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | |
| MSI GeForce RTX 2070 Armor | |
| Radeon RX 5700 | |
| NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | |
| GeForce RTX 2060 FE | |
| ASUS ROG GTX 1660 Ti | |
| GeForce GTX 1660 | |
| Radeon RX 590 | |
| Radeon RX 580 | |
| GeForce GTX 1060 | |
| AORUS Radeon RX 570 | |
| Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC wymienia się miejscami z GIGABYTE RTX 2080 Super OC, ale różnice są zwykle na poziomie 1 klatki na sekundę - a więc w granicy błędy pomiarowego.
64
średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę


