Tabela ustawień
| Maks. | Niskie | |
| Rodzielczość | Zależne od testu | Zależne od testu |
| Ogólna jakość | Zaawansowane | Zaawansowane |
| Poziom szczegółów | Wysokie | Niskie |
| Jakość tekstur | Wysoka | Niska |
| Jakość cieni | Wysoka | Niska |
| Jakość efektów | Wysoka | Niska |
| Antyaliasing | 4x | 1x |
| Filtr Anizotropowy | 4x | 1x |
| Synchronizacja pio. | Wyłączone | Wyłączone |
| HBAO | Włączone | Wyłączone |
Platforma testowa
Karty graficzne
![]() |
|
![]() |
Vintage: brak wsparcia dla shaderów 4.0 |
Sterowniki, system operacyjny i programy:
- Windows 7 64bit PL
- DirectX 10.1, 9.0C
- nVidia: 196.21
- ATI: Catalyst 10.2
- Fraps 2.9.6
Procedura testowa
Test polegał na zbiegnięciu ścieżką widoczną na screenie na dół i krótkiej wymianie ognia z przeciwnikami. Jest to bardzo wymagająca lokacja, więc ilość kl./s jest relatywnie mała. W całej grze osiągana liczba klatek na sekundę jest znacznie większa. Testy zostały wykonane w trybie DirectX10.












