
Testy wydajnościowe przeprowadziliśmy na etapie w Szanghaju.
Lokacja mocno obciąża kartę graficzną i potrafi dać się we znaki nawet bardzo wydajnym jednostkom.

Battlefield 4: 1920 x 1080
[kl./s.] ustawienia niskie
| EVGA GeForce GTX 660 SuperClocked | |
| MSI R9 270X HAWK | |
| Club 3D Radeon HD 7850 | |
| NVIDIA GeForce GTX 650 Ti BOOST | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
W ustawieniach niskich wszystkie karty radzą sobie śpiewająco - można śmiało sięgnąć po karty graficzne niższej klasy.

Battlefield 4: 1920 x 1080
[kl./s.] ustawienia średnie
| MSI R9 270X HAWK | |
| EVGA GeForce GTX 660 SuperClocked | |
| Club 3D Radeon HD 7850 | |
| NVIDIA GeForce GTX 650 Ti BOOST | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
W ustawieniach średnich nawet dwa mniej wydajne akceleratory wciąż przekraczają 60 klatek na sekundę.

Battlefield 4: 1920 x 1080
[kl./s.] ustawienia wysokie
| MSI R9 270X HAWK | |
| EVGA GeForce GTX 660 SuperClocked | 56 40 |
| Club 3D Radeon HD 7850 | |
| NVIDIA GeForce GTX 650 Ti BOOST | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Ustawienia wysokie dają się we znaki słabszym kartom - ich wydajność spada do ponad 40 klatek na sekundę. Podkręcony R9 270X zaczyna generować znacznie więcej klatek na sekundę od podkręconego GTX 660.

Battlefield 4: 1920 x 1080
[kl./s.] ustawienia ultra
| MSI R9 270X HAWK | |
| EVGA GeForce GTX 660 SuperClocked | 36 25 |
| NVIDIA GeForce GTX 650 Ti BOOST | |
| Club 3D Radeon HD 7850 | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Ustawienia ultra pokonują wszystkie zastosowane przez nas karty graficzne - pomimo widocznej przewagi podkręconego R9 270X do podkręconego GTX 660, wyniki nie są imponujące. Rozgrywka w dynamiczną grę akcji przy 40 klatkach na sekundę nie jest tym, co misie lubią najbardziej.
średnie klatki na sekundę



