Testy wydajnościowe przeprowadziliśmy na etapie w Szanghaju.
Lokacja mocno obciąża kartę graficzną i potrafi dać się we znaki nawet bardzo wydajnym jednostkom.
Battlefield 4: 1920 x 1080
[kl./s.] ustawienia niskie
EVGA GeForce GTX 660 SuperClocked | 97 77 |
MSI R9 270X HAWK | 94 80 |
Club 3D Radeon HD 7850 | 82 69 |
NVIDIA GeForce GTX 650 Ti BOOST | 81 64 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
W ustawieniach niskich wszystkie karty radzą sobie śpiewająco - można śmiało sięgnąć po karty graficzne niższej klasy.
Battlefield 4: 1920 x 1080
[kl./s.] ustawienia średnie
MSI R9 270X HAWK | 85 72 |
EVGA GeForce GTX 660 SuperClocked | 78 58 |
Club 3D Radeon HD 7850 | 64 51 |
NVIDIA GeForce GTX 650 Ti BOOST | 62 51 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
W ustawieniach średnich nawet dwa mniej wydajne akceleratory wciąż przekraczają 60 klatek na sekundę.
Battlefield 4: 1920 x 1080
[kl./s.] ustawienia wysokie
MSI R9 270X HAWK | 70 58 |
EVGA GeForce GTX 660 SuperClocked | 56 40 |
Club 3D Radeon HD 7850 | 45 32 |
NVIDIA GeForce GTX 650 Ti BOOST | 44 27 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Ustawienia wysokie dają się we znaki słabszym kartom - ich wydajność spada do ponad 40 klatek na sekundę. Podkręcony R9 270X zaczyna generować znacznie więcej klatek na sekundę od podkręconego GTX 660.
Battlefield 4: 1920 x 1080
[kl./s.] ustawienia ultra
MSI R9 270X HAWK | 43 29 |
EVGA GeForce GTX 660 SuperClocked | 36 25 |
NVIDIA GeForce GTX 650 Ti BOOST | 28 20 |
Club 3D Radeon HD 7850 | 28 18 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Ustawienia ultra pokonują wszystkie zastosowane przez nas karty graficzne - pomimo widocznej przewagi podkręconego R9 270X do podkręconego GTX 660, wyniki nie są imponujące. Rozgrywka w dynamiczną grę akcji przy 40 klatkach na sekundę nie jest tym, co misie lubią najbardziej.