
Testy wydajnościowe komputera Benchmark Rig Level I przeprowadziliśmy w dwóch ustawieniach:
- ustawienia standarowe komputera (optimised defaults)
- OC - procesor podkręcony do 4,2 GHz i karta graficzna podkręcona do 1150 MHz (BOOST 1270 MHz) / 1500 MHz
3DMark
Test Fire Strike - standardowe ustawienia komputera
Test Fire Strike - podzespoły podkręcone
Test Sky Diver - standardowe ustawienia komputera
Test Sky Diver - podzespoły podkręcone
3D Mark bardzo ładnie pokazuje nam wzrost wydajności komputera wraz z podkręceniem podzespołów. Sprawdźmy jednak jak przedstawia się sytuacja podczas rzeczywistych testów w grach.
Battlefield 4 - 1920 x 1080
[kl./s]
Medium (OC) | ![]() ![]() |
Medium | ![]() ![]() |
High (OC) | ![]() ![]() |
High | ![]() ![]() |
Ultra (OC) | ![]() ![]() |
Ultra | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Ustawienia Ultra to wyzwanie dla sprzętu ciężkiego i drogiego. Wystarczy jednak zmniejszyć ustawienia graficzne do wysokich by cieszyć się płynną rozgrywką. Dzięki podkręceniu możemy zyskać jeszcze kilka dodatkowych klatek na sekundę.
Tomb Raider - 1920 x 1080
[kl./s]
High (OC) | ![]() ![]() |
High | ![]() ![]() |
Ultra (OC) | ![]() ![]() |
Ultra | ![]() ![]() |
Ultimate (OC) | ![]() ![]() |
Ultimate | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Tomb Raider wciąż jedną z najlepiej wyglądających gier. Również dzięki technologii TressFX, która sprawia, że włosy Lary Croft wyglądają jak z reklamy szamponu. Ustawienia Ultra pozwalają prawie osiągnąć magiczną granicę 60 klatek na sekundę.
Borderlands: The Pre-Sequel
[kl./s] PhysX Ultra
Maksymalne (OC) | ![]() ![]() |
Maksymalne | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Borderlands: The Pre-Sequel nie stanowi żadnego wyzwania dla naszego komputera. Nawet włączenie efektów PhysX na najwyższy poziom Ultra pozwala na rozgrywkę ze średnią szybkością ponad 60 klatek na sekundę.
Thief - 1920 x 1080
[kl./s]
Normal (OC) | ![]() ![]() |
Normal | ![]() ![]() |
High (OC) | ![]() ![]() |
High | ![]() ![]() |
Very High (OC) | ![]() ![]() |
Very High | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Na pierwszy rzut oka uzyskane wartości nie prezentują się imponująco. Jednak benchmark wbudowany w grę Thief symuluje miejsca najbardziej wymagające dla sprzętu. Podczas rzeczywistej rozgrywki osiągniemy znacznie wyższą liczbę klatek na sekundę.