
Testy wydajnościowe komputera Benchmark Rig Level I przeprowadziliśmy w dwóch ustawieniach:
- ustawienia standarowe komputera (optimised defaults)
- OC - procesor podkręcony do 4,2 GHz i karta graficzna podkręcona do 1150 MHz (BOOST 1270 MHz) / 1500 MHz
3DMark
Test Fire Strike - standardowe ustawienia komputera
Test Fire Strike - podzespoły podkręcone
Test Sky Diver - standardowe ustawienia komputera
Test Sky Diver - podzespoły podkręcone
3D Mark bardzo ładnie pokazuje nam wzrost wydajności komputera wraz z podkręceniem podzespołów. Sprawdźmy jednak jak przedstawia się sytuacja podczas rzeczywistych testów w grach.
Battlefield 4 - 1920 x 1080
[kl./s]
| Medium (OC) | |
| Medium | |
| High (OC) | |
| High | |
| Ultra (OC) | |
| Ultra | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Ustawienia Ultra to wyzwanie dla sprzętu ciężkiego i drogiego. Wystarczy jednak zmniejszyć ustawienia graficzne do wysokich by cieszyć się płynną rozgrywką. Dzięki podkręceniu możemy zyskać jeszcze kilka dodatkowych klatek na sekundę.
Tomb Raider - 1920 x 1080
[kl./s]
| High (OC) | |
| High | |
| Ultra (OC) | |
| Ultra | |
| Ultimate (OC) | |
| Ultimate | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Tomb Raider wciąż jedną z najlepiej wyglądających gier. Również dzięki technologii TressFX, która sprawia, że włosy Lary Croft wyglądają jak z reklamy szamponu. Ustawienia Ultra pozwalają prawie osiągnąć magiczną granicę 60 klatek na sekundę.
Borderlands: The Pre-Sequel
[kl./s] PhysX Ultra
| Maksymalne (OC) | |
| Maksymalne | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Borderlands: The Pre-Sequel nie stanowi żadnego wyzwania dla naszego komputera. Nawet włączenie efektów PhysX na najwyższy poziom Ultra pozwala na rozgrywkę ze średnią szybkością ponad 60 klatek na sekundę.
Thief - 1920 x 1080
[kl./s]
| Normal (OC) | |
| Normal | |
| High (OC) | |
| High | |
| Very High (OC) | |
| Very High | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Na pierwszy rzut oka uzyskane wartości nie prezentują się imponująco. Jednak benchmark wbudowany w grę Thief symuluje miejsca najbardziej wymagające dla sprzętu. Podczas rzeczywistej rozgrywki osiągniemy znacznie wyższą liczbę klatek na sekundę.




średnie klatki na sekundę



