
![]() | Procesor: |
![]() | Płyta główna: |
![]() | Karta graficzna: |
![]() | Karta graficzna: |
![]() | Karta graficzna: |
![]() | Karta graficzna: |
![]() | Karta graficzna: |
![]() | Pamięć RAM: |
![]() | Chłodzenie: |
![]() | Dysk SSD: |
![]() | Zasilacz: |
Sterowniki, system operacyjny:
- Windows 7 64-bit
- Catalyst 14.12
- GeForce Game Ready 347.52 WHQL
Metodologia testowa:
Dying Light udostępnia trzy gotowe szablony ustawień graficznych: najlepsza wydajność, zrównoważone i najlepsza jakość. Dodatkowo możemy jeszcze włączyć i wyłączyć kilka detali graficznych takich jak efekt ziarna, okluzje otoczenia, rozmycie w ruchu oraz ustawić zasięg widzenia. Szczególnie ten ostatni mocno wpływa na ogólną wydajność gry. Na potrzeby testów korzystałem z szablonów przygotowanych przez autorów produkcji. Jedynie w najwyższych detalach ręcznie ustawiłem zasięg widzenia na 100%. Pomiary wydajności zostały przeprowadzone z uwzględnieniem ostatniej łatki (1.4.0), która przekrojowo poprawiła wyniki o jakieś 10 – 15% na wszystkich kartach graficznych. Warto jednak w tym miejscu dodać, że takowe uzyskano pogarszając nieco jakość grafiki. Autorzy zmniejszyli rozdzielczość tekstur oraz zasięg widzenia dla każdego poziomu tych ustawień. Różnica wizualna nie jest duża, ale z pewnością zauważalna, jeśli tylko ktoś się dokładniej przyjrzy otoczeniu. Margines błędu pomiarowego wynosi 1 kl/s.
Ustawienia najlepsza wydajność