Do podkręcania użyliśmy aplikacji EVGA Precision. Dostarczony do redakcji ASUS GeForce GT 430 o znamionowej częstotliwości 700/800 MHz był w stanie pracować z prędkością 880/960 MHz. To niezły wynik. Zobaczcie, jak zmieniła się wydajność po podniesieniu częstotliwości taktowania.
BattleField: Bad Company 2 DX10
1280x1024, Max Detail
| GeForce GTS 250 1GB (738/1100) | |
| Radeon 5750 1GB (700/1150) | |
| GeForce GT 240 512MB (550/850) | |
| Radeon 5670 512MB (775/1000) | |
| ASUS GeForce GT 430 1GB (@880/960) | |
| ASUS GeForce GT 430 1GB (700/800) | |
| Radeon 5570 512MB (650/800) | |
Resident Evil 5 - DX10
1280x11024, Max Detail
| Radeon 5750 1GB (700/1150) | |
| GeForce GTS 250 1GB (738/1100) | |
| Radeon 5670 512MB (775/1000) | |
| GeForce GT 240 512MB (550/850) | |
| ASUS GeForce GT 430 1GB (@880/960) | |
| Radeon 5570 512MB (650/800) | |
| ASUS GeForce GT 430 1GB (700/800) | |
W grze Bad Company 2 po podkręceniu można liczyć na całkiem spory wzrost szybkości działania gry. Różnica jest widoczna gołym okiem. O/C wpłynęło na polepszenie komfortu zabawy w tym tytule.
Również w Resident Evil 5 cieszyliśmy się sporą poprawą w wydajności. Po podniesieniu zegarów taktujących płynność animacji wyraźnie wzrosła.



