Dirt: Showdown

Dirt: Showdown - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
| Radeon 7850 1GB (860/1200) | |
| GeForce GTX 660 2GB (980/1502) | |
| MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) | |
| Radeon HD 7770 2GB (1000/1125) | |
| Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | |
| Zotac GTX 650 Ti AMP! 2GB (1033/1550) | |
| Asus GTX 650 Ti DCUII TOP 1GB (1033/1350) | |
| GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | |
| Palit GTX 650 Ti 2GB (928/1350) | |
| Sapphire Radeon HD 7750 1GB (800/1125) | |
| Radeon 6850 1GB (775/1000) | |
| Asus GTX 550 Ti 1GB (975/1026) | |
| GeForce GTX 650 1GB (1058/1250) | |
Dirt: Showdown - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
| Radeon 7850 1GB (860/1200) | |
| GeForce GTX 660 2GB (980/1502) | |
| MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) | |
| Radeon HD 7770 2GB (1000/1125) | |
| Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | |
| Zotac GTX 650 Ti AMP! 2GB (1033/1550) | |
| Asus GTX 650 Ti DCUII TOP 1GB (1033/1350) | |
| GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | |
| Palit GTX 650 Ti 2GB (928/1350) | |
| Radeon 6850 1GB (775/1000) | |
| Sapphire Radeon HD 7750 1GB (800/1125) | |
| Asus GTX 550 Ti 1GB (975/1026) | |
| GeForce GTX 650 1GB (1058/1250) | |
Najmłodszy w rodzinie GeForce GTX 650 Ti miał spore trudności z utrzymaniem płynności animacji w trybie 1680x1050. Lepszy był nawet Radeon 7770 ze starej serii o częstotliwości taktowania 1 GHz. Ostatnia część gry Dirt: Showdown na maksymalnych detalach sprawia duże trudności układom graficznym z sercem GeForce.
Hard Reset
Hard Reset - DX9
1680x1050, Ultra, AA x4, AF x16
| GeForce GTX 660 2GB (980/1502) | |
| Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | |
| Radeon 7850 1GB (860/1200) | |
| GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | |
| Zotac GTX 650 Ti AMP! 2GB (1033/1550) | |
| Asus GTX 650 Ti DCUII TOP 1GB (1033/1350) | |
| Palit GTX 650 Ti 2GB (928/1350) | |
| Radeon 6850 1GB (775/1000) | |
| MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) | |
| Radeon HD 7770 2GB (1000/1125) | |
| Asus GTX 550 Ti 1GB (975/1026) | |
| GeForce GTX 650 1GB (1058/1250) | |
| Sapphire Radeon HD 7750 1GB (800/1125) | |
Hard Reset - DX9
1920x1080, Ultra, AA x4, AF x16
| GeForce GTX 660 2GB (980/1502) | |
| Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | |
| Radeon 7850 1GB (860/1200) | |
| Zotac GTX 650 Ti AMP! 2GB (1033/1550) | |
| GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | |
| Asus GTX 650 Ti DCUII TOP 1GB (1033/1350) | |
| Palit GTX 650 Ti 2GB (928/1350) | |
| Radeon 6850 1GB (775/1000) | |
| Radeon HD 7770 2GB (1000/1125) | |
| MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) | |
| Asus GTX 550 Ti 1GB (975/1026) | |
| GeForce GTX 650 1GB (1058/1250) | |
| Sapphire Radeon HD 7750 1GB (800/1125) | |
Hard Reset jest naszą ulubioną grą (w dodatku polską), bo pomimo obsługi DirectX 9 nieźle katuje każdą kartę graficzną. Dynamika gry jest tak duża, że bez ok. 50 kl./s trudno walczyć z przeciwnikiem. Jak widać nawet wysoko podkręcony Zotac GeForce GTX 650 Ti AMP! ma trudności z osiągnięciem takiego rezultatu w trybie 1680x1050.
Metro 2033

Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
| Radeon 7850 1GB (860/1200) | |
| GeForce GTX 660 2GB (980/1502) | |
| Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | |
| GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | |
| Zotac GTX 650 Ti AMP! 2GB (1033/1550) | |
| Radeon 6850 1GB (775/1000) | |
| Asus GTX 650 Ti DCUII TOP 1GB (1033/1350) | |
| Palit GTX 650 Ti 2GB (928/1350) | |
| MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) | |
| Radeon HD 7770 2GB (1000/1125) | |
| Asus GTX 550 Ti 1GB (975/1026) | |
| Sapphire Radeon HD 7750 1GB (800/1125) | |
| GeForce GTX 650 1GB (1058/1250) | |
Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
| GeForce GTX 660 2GB (980/1502) | |
| Radeon 7850 1GB (860/1200) | |
| Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | |
| GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | |
| Zotac GTX 650 Ti AMP! 2GB (1033/1550) | |
| Radeon 6850 1GB (775/1000) | |
| Asus GTX 650 Ti DCUII TOP 1GB (1033/1350) | |
| Palit GTX 650 Ti 2GB (928/1350) | |
| MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) | |
| Radeon HD 7770 2GB (1000/1125) | |
| Asus GTX 550 Ti 1GB (975/1026) | |
| Sapphire Radeon HD 7750 1GB (800/1125) | |
| GeForce GTX 650 1GB (1058/1250) | |
Chyba już standardowo w tej grze akceleratory ze średniego segmentu cenowego mają ogromne problemy z osiągnięciem płynności obrazu. Full HD z miejsca możemy sobie darować (chyba, że obniżymy jakość grafiki do trybu DirectX 9). Co więcej, rywalami dla nowego GTX-a 650 okazały się karty Radeon 6850 oraz GeForce GTX 560.



