Battlefield 3
Battlefield 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Battlefield 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Pora na gry. Rezultaty jakie osiągnęły dwa zespolone Keplery na jednej karcie są po prostu niesamowite. Wymagający Battlefield 3 w rozdzielczości 2560x1600 i maksymalnych detalach hulał aż miło w rytm średnich 100 kl./s. Przewaga nad pozostałymi akceleratorami (często kosztującymi ponad 2000 zł) jest po prostu ogromna.
Crysis
Crysis - DX10
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Crysis - DX10
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | ![]() ![]() |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Już niebawem ta gra zostanie zastąpiona przez inną, a tymczasem ma szansę jeszcze pomęczyć najnowsze karty graficzne. Tym razem jedna z ostatnich nowości „zielonych” generowała bardzo płynny obraz bez względu na ustawioną rozdzielczość. Choć tym razem różnica pomiędzy układem GTX 690 a pozostałymi w trybie 1920x1080 nie rzucają na kolana. Po włączeniu większej rozdzielczości wszystko „wraca do normy” - nowa dwurdzeniówka Nvidii pokazuje pazur.
Crysis 2
Crysis 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Crysis 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Akcelerator GeForce GTX 690 generuje taką minimalną liczbę kl./s, jak wiele kart średnią liczbę kl./s. Daje to do zrozumienia, jaką mocą obliczeniową dysponuje warta 4 tys. zł karta z dwoma układami GPU. Co więcej, mając w komputerze GTX-a 690 możemy dodatkowo włączyć wygładzanie krawędzi x4. Do tej pory nie używaliśmy tej techniki w naszych testach ze względu na zbyt duże spadki wyświetlanych klatek.