

Ustawienia testowe
Forza Horizon 3, Miasto(deszcz)
1920x1080, Ustawienia Ultra, MSAAx4
| GeForce GTX 1080 Ti (1480/1375) | |
| GeForce Titan X (1418/1250) | |
| GeForce GTX 1080 (1607/1250) | |
| GeForce GTX 1070 (1506/2000) | |
| GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | |
| AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | |
| Radeon R9 390X (1050/1500) | |
| GeForce GTX 1060 (1506/2000) | |
| GeForce GTX 980 (1126/1750) |
Forza Horizon 3, Miasto(deszcz)
2560x1440, Ustawienia Ultra, MSAAx4
| GeForce GTX 1080 Ti (1480/1375) | |
| GeForce Titan X (1418/1250) | |
| GeForce GTX 1080 (1607/1250) | |
| GeForce GTX 1070 (1506/2000) | |
| GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | |
| AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | |
| Radeon R9 390X (1050/1500) | |
| GeForce GTX 1060 (1506/2000) | |
| GeForce GTX 980 (1126/1750) | |
Forza Horizon 3, Miasto(deszcz)
3840x2160, Ustawienia Ultra, MSAAx2
| GeForce GTX 1080 Ti (1480/1375) | |
| GeForce Titan X (1418/1250) | |
| GeForce GTX 1080 (1607/1250) | |
| GeForce GTX 1070 (1506/2000) | |
| GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | |
| AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | |
| Radeon R9 390X (1050/1500) |
Nota redaktorska: Forza Horizon 3 niestety nie grzeszy optymalizacją i w dużej mierze siedzi na jednym wątku procesora (ironia polega na tym, że to gra DirectX 12). W związku z tym, szczególnie w niższych rozdzielczościach (FullHD/QHD) mocniejsze GPU w specyficznych sytuacjach (miasto / deszcz) są obciążone w zaledwie 40 - 50%.
W mniejszym stopniu, ale nadal dotyczy to również 4K, dlatego też zysk wydajności związany z przesiadką na mocniejszą kartę graficzną jest mniejszy niż w innych tytułach.




