
Po ostatniej aktualizacji WWZ okazało się, że wyniki nie są zgodne z poprzednimi - byliśmy zmuszeni powtórzyć wyniki dla wszystkich kart. Nie można ich więc porównywać ze wcześniejszymi testami. Wyniki dla pozostałych modeli zostaną wkrótce uzupełnione.

World War Z – 3840 x 2160, ultra/ultra, Fidelity FX CAS
[kl./s.] Vulkan
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G | 62 |
| GeForce RTX 2070 Super FE | |
| GeForce RTX 2060 Super FE | |
| Radeon RX 580 | |
| Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
World War Z – 2560 x 1440, ultra/ultra, Fidelity FX CAS
[kl./s.] Vulkan
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G | 122 |
| GeForce RTX 2070 Super FE | |
| GeForce RTX 2060 Super FE | |
| Radeon RX 580 | |
| Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
World War Z – 1920 x 1080, ultra/ultra, Fidelity FX CAS
[kl./s.] Vulkan
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| GeForce RTX 2070 Super FE | |
| Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G | 165 |
| GeForce RTX 2060 Super FE | |
| Radeon RX 580 | |
| Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Wszystko wskazuje na to, że AMD i producentowi gry udało się zniwelować spadki wydajności, które mogliśmy zoabserwować podczas premierowego testu. Nie oznacza to jednak, że Navi przestały się borykać z problemami ze sterownikami - więcej w podsumowaniu.
62
średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę


