
Menu ustawień graficznych w Metro: Last Light
Opcje graficzne zawierają tylko podstawowe efekty do korekcji, jak ogólną jakość, wygładzanie krawędzi, czy też poziom teselacji. Grę możemy uruchomić w następujących trybach:
- Najwyższe
- Wysokie
- Normalne
- Niskie
We wszystkich dokonaliśmy pomiarów, tak aby była pełna jasność tego, jak Metro : Last Light sprawuje się na wolniejszych i szybszych kartach graficznych.
Poziom detali graficznych
![]() Najwyższe | ![]() Wysokie |
![]() Normalne | ![]() Niskie |
![]() Najwyższe | ![]() Wysokie |
![]() Normalne | ![]() Niskie |
![]() Najwyższe | ![]() Wysokie |
![]() Normalne | ![]() Niskie |
![]() Najwyższe | ![]() Wysokie |
![]() Normalne | ![]() Niskie |
![]() Najwyższe | ![]() Wysokie |
![]() Normalne | ![]() Niskie |
Różnice między poszczególnymi poziomami detali graficznych są widoczne gołym okiem i wpływają na obciążenie karty graficznej. Przykładowo, rezygnując z fotorealistycznej jakości i wybierając tryb „Wysokie” mamy możliwość zabawy w Full HD na niezbyt drogim akceleratorze Radeon HD 7850. A przejście na „Normalne”, nie stanowi kłopotu dla taniego Radeona HD 7770! Gra na najniższym poziomie efektów graficznych wygląda przyzwoicie, choć brak wielu dodatkowych smaczków. Dla osób biorących pod uwagę w większym stopniu fabułę, czy opowiadaną w Metro: Last Light historię nie powinno to jednak przeszkadzać.