
W przypadku Nokii Lumii 630 nie było możliwości zaprezentowania wyników z naszych standardowych benchmarków. 3DMark jest niedostępny dla systemu Windows Phone, AnTuTu strasznie przekłamywało wyniki i było niestabilne, GFXBench 3.0 również był niedostępny dla WP, a w przypadku GFXBench'a 2.7 sklep poinformował mnie, że jest niedostępny dla mojej lokalizacji (Polska). Nawet po zmianie na inne konto zarejestrowane w USA nie można było zainstalować aplikacji. Podczas próby instalacji z pliku .xap wyświetliła się informacja o niekompatybilności programu.
Niestandardowych benchmarków nie uruchamiałem, gdyż nie byłbym w stanie porównać ich do wcześniejszych smartfonów.
Z testem JavaScriptu w Sunspiderze nie było kłopotu.
Sprawność przeglądarki WWW
SunSpider JavaScript Benchmark
Domyślna przeglądarka systemowa, [ms] mniej = lepiej
| Samsung Galaxy S5 (SM-G900F) | |
| Apple iPhone 5S | |
| Samsung Galaxy K zoom | |
| Nokia Lumia 930 | |
| Samsung Galaxy Note 3 | |
| LG G3 | |
| HTC One M8 | |
| LG Nexus 5 | |
| Sony Xperia Z1 | |
| Sony Xperia Z Ultra | |
| HTC One Max | |
| Sony Xperia Z3 | |
| Samsung Galaxy S 4 GT-i9505 | |
| HTC Windows Phone 8X | |
| ASUS Fonepad Note FHD 6 | |
| Sony Xperia Z2 | |
| Nokia Lumia 925 | |
| LG G Flex | |
| Nokia Lumia 820 | |
| Nokia Lumia 920 | |
| Apple iPhone 5 | |
| Samsung Galaxy S4 zoom SM-C101 | |
| Samsung Galaxy S3 | |
| Samsung Galaxy Note II | |
| LG G2 mini | |
| Huawei Ascend P7 | |
| HTC One | |
| Huawei Ascend W1 | |
| Nokia Lumia 625 | |
| GoClever Insignia 5X | |
| Samsung Galaxy S4 mini GT-I9195 | |
| Goclever Insignia 5 | |
| HTC One mini 2 | |
| Acer Liquid S1 | |
| Sony Xperia Z | |
| Alcatel One Touch Idol 2 Mini S | |
| LG Nexus 4 | |
| Nokia Lumia 520 | |
| Nokia Lumia 620 | |
| Navroad Nexo Mobi | |
| Nokia Lumia 630 | |
| Goclever Quantum 4 | |
| Goclever Quantum 600 | |
| Goclever Quantum 500 | |
| Huawei Ascend P2 | |
| Sony Xperia M2 | |
| Huawei Ascend P1 | |
| BlackBerry Z10 | |
| BlackBerry Q5 | |
| HTC One X | |
| Asus Padfone | |
| Samsung Galaxy Note | |
| Samsung Galaxy S3 mini | |
| Sony Xperia M | |
| Motorola RAZR Maxx | |
| Motorola RAZR | |
| Samsung Galaxy Nexus | |
| Huawei Ascend G510 | |
| Yarvik Ingenia Synchro | |
| Apple iPhone 4S | |
| Huawei Honor U8860 | |
| GSmart GS202+ | |
| Nokia X (RM-980) | |
| Yarvik Ingenia X1 | |
| LG Swift L9 | |
| HTC Sensation XE | |
| HTC Sensation XL | |
| HTC One V | |
| HTC Rhyme | |
| Samsung Galaxy S 2 | |
| LG Swift L7 | |
| LG Swift 2X | |
| LG Prada 3 | |
| Motorola Atrix | |
| Samsung Galaxy R | |
| LG Swift 3D | |
| LG Swift L5 | |
| Sony Ericsson Xperia Neo | |
| HTC Desire S | |
| HTC EVO 3D | |
| HTC Titan | |
| Nokia Lumia 710 | |
| Nokia Lumia 800 |
Czas pracy na baterii
- Czas rozmów (3G): 12 godzin 22 minuty
- Przeglądanie internetu: 9 godzin 14 minut
- Odtwarzanie filmu: 9 godzin 53 minuty
Porównanie czasu pracy na baterii smartfonów.
Czas pracy na baterii sprawdzałem przy średniej jasności i z włączonym trybem oszczędzania baterii. Osiągnięte wyniki w tej klasie cenowej (do ok. 650 zł) można określić jako dobre. W czasie typowej, codziennej obsługi smartfon wytrzymywał 1,5-2 dni na pełnym naładowaniu (zależnie od intensywności korzystania).





