BattleField: Bad Company 2
Świat gry osadzono na silniku graficznym Frosbite. Grafika może być generowana w: DirectX 9, 10 lub 11 - w zależności od posiadanego przez nas układu graficznego. Jakość grafiki stoi na wysokim poziomie, cały otaczający nas świat jest szczegółowy i wykonany z dużą starannością, choć nie uniknięto miejsc ze słabszą jakością tekstur.
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x8, AF x16
| AMD Radeon 6990 OC 4GB (880/1250) | |
| ASUS GeForce GTX 590 3GB (612/855) | |
| Zotac GeForce GTX 590 3GB (607/854) | |
| AMD Radeon 6990 4GB (830/1250) | |
| ASUS Radeon 5970 2GB (725/1000) | |
| GeForce GTX 580 1,53GB (772/1002) | |
| GeForce GTX 570 1,28GB (732/900) | |
| AMD Radeon 6970 2GB (880/1375) | |
| ASUS Radeon 6950 2GB (800/1250) | |
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x8, AF x16
| AMD Radeon 6990 OC 4GB (880/1250) | |
| ASUS GeForce GTX 590 3GB (612/855) | |
| Zotac GeForce GTX 590 3GB (607/854) | |
| AMD Radeon 6990 4GB (830/1250) | |
| ASUS Radeon 5970 2GB (725/1000) | |
| GeForce GTX 580 1,53GB (772/1002) | |
| AMD Radeon 6970 2GB (880/1375) | |
| ASUS Radeon 6950 2GB (800/1250) | |
| GeForce GTX 570 1,28GB (732/900) | |
BattleField: Bad Company 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x8, AF x16
| AMD Radeon 6990 OC 4GB (880/1250) | |
| AMD Radeon 6990 4GB (830/1250) | |
| ASUS GeForce GTX 590 3GB (612/855) | |
| Zotac GeForce GTX 590 3GB (607/854) | |
| ASUS Radeon 5970 2GB (725/1000) | |
| GeForce GTX 580 1,53GB (772/1002) | |
| AMD Radeon 6970 2GB (880/1375) | |
| GeForce GTX 570 1,28GB (732/900) | |
| ASUS Radeon 6950 2GB (800/1250) | |
Zacięta walka! GeForce GTX 590 i Radeon 6990 idą „łeb w łeb” i dopiero w końcowej fazie – rozdzielczości obrazu 2560x1600 - widzimy zwycięzcę. To układ graficzny „czerwonych”, który już w standardowej wersji jest szybszy od swojego rywala.
Crysis

Oferuje znakomitą grafikę i wykorzystuje nowoczesne techniki wyświetlania obrazu. Stawia spore wyzwanie dla procesorów i kart graficznych.
Crysis - DX10
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
| ASUS GeForce GTX 590 3GB (612/855) | |
| Zotac GeForce GTX 590 3GB (607/854) | |
| AMD Radeon 6990 OC 4GB (880/1250) | |
| AMD Radeon 6990 4GB (830/1250) | |
| ASUS Radeon 5970 2GB (725/1000) | |
| AMD Radeon 6970 2GB (880/1375) | |
| GeForce GTX 580 1,53GB (772/1002) | |
| ASUS Radeon 6950 2GB (800/1250) | |
| GeForce GTX 570 1,28GB (732/900) | |
Crysis - DX10
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
| ASUS GeForce GTX 590 3GB (612/855) | |
| Zotac GeForce GTX 590 3GB (607/854) | |
| AMD Radeon 6990 OC 4GB (880/1250) | |
| AMD Radeon 6990 4GB (830/1250) | |
| ASUS Radeon 5970 2GB (725/1000) | |
| AMD Radeon 6970 2GB (880/1375) | |
| GeForce GTX 580 1,53GB (772/1002) | |
| ASUS Radeon 6950 2GB (800/1250) | |
| GeForce GTX 570 1,28GB (732/900) | |
Crysis - DX10
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
| AMD Radeon 6990 4GB (830/1250) | |
| AMD Radeon 6990 OC 4GB (880/1250) | |
| ASUS GeForce GTX 590 3GB (612/855) | |
| Zotac GeForce GTX 590 3GB (607/854) | |
| ASUS Radeon 5970 2GB (725/1000) | |
| AMD Radeon 6970 2GB (880/1375) | |
| GeForce GTX 580 1,53GB (772/1002) | |
| ASUS Radeon 6950 2GB (800/1250) | |
| GeForce GTX 570 1,28GB (732/900) | |
Już wkrótce odbędzie się premiera drugiej części, natomiast jeszcze pierwsza stawia duże wymagania kartom graficznym. Podstawowe tryby obrazu, czyli 1680x1050 i 1920x1200, należą bezsprzecznie do GeForce'a GTX 590. W największej rozdzielczości – 2560x1600 - pod względem średniej liczby kl./s lepszy już jest Radeon 6990. Mimo wszystko lepiej nam się grało na dwurdzeniowym GeForce, który miał znacznie mniejsze spadki wyświetlanych kl./s niż konkurent.
Generowany obraz w rozdzielczości 2560x1600 wraz z wygładzaniem krawędzi i pełnymi detalami graficznym sprawia, że Crysis wygląda wspaniale. Jeszcze przez długi czas pod tym względem będzie zawstydzał najnowsze gry.
CMR: Dirt2

Podrasowany silnik z Grida jest elastyczny, dzięki czemu możemy pograć na starszych i wolniejszych układach graficznych. Jakość grafiki stoi na bardzo dobrym poziomie. Ponadto jest możliwość uruchomienia gry w DirectX 9.0c oraz DirectX 11.
CMR: Dirt2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x8, AF x16
| ASUS GeForce GTX 590 3GB (612/855) | |
| Zotac GeForce GTX 590 3GB (607/854) | |
| AMD Radeon 6990 OC 4GB (880/1250) | |
| AMD Radeon 6990 4GB (830/1250) | |
| ASUS Radeon 5970 2GB (725/1000) | |
| GeForce GTX 580 1,53GB (772/1002) | |
| GeForce GTX 570 1,28GB (732/900) | |
| AMD Radeon 6970 2GB (880/1375) | |
| ASUS Radeon 6950 2GB (800/1250) | |
CMR: Dirt2 - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x8, AF x16
| ASUS GeForce GTX 590 3GB (612/855) | |
| Zotac GeForce GTX 590 3GB (607/854) | |
| AMD Radeon 6990 OC 4GB (880/1250) | |
| AMD Radeon 6990 4GB (830/1250) | |
| ASUS Radeon 5970 2GB (725/1000) | |
| GeForce GTX 580 1,53GB (772/1002) | |
| GeForce GTX 570 1,28GB (732/900) | |
| AMD Radeon 6970 2GB (880/1375) | |
| ASUS Radeon 6950 2GB (800/1250) | |
CMR: Dirt2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x8, AF x16
| ASUS GeForce GTX 590 3GB (612/855) | |
| Zotac GeForce GTX 590 3GB (607/854) | |
| AMD Radeon 6990 OC 4GB (880/1250) | |
| AMD Radeon 6990 4GB (830/1250) | |
| ASUS Radeon 5970 2GB (725/1000) | |
| GeForce GTX 580 1,53GB (772/1002) | |
| AMD Radeon 6970 2GB (880/1375) | |
| ASUS Radeon 6950 2GB (800/1250) | |
| GeForce GTX 570 1,28GB (732/900) | |
Dirt 2 nie stanowił dużego wyzwania dla najnowszych „dwurdzeniówek”. GeForce GTX 590 wyświetlał superpłynny obraz nawet w rozdzielczości 2560x1600. W porównaniu do konkurenta był o włos lepszy, choć widać, że im wyższa rozdzielczość, tym jego przewaga malała.



