
Max Payne 3

Max Payne 3 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
| Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | |
| Asus HD 7790 DCUII OC 1GB (1075/1600) | |
| Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | |
| Radeon HD 7790 1GB (1000/1500) | |
| Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | |
| Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | |
| Gigabyte GTX 650 Ti 2GB (925/1350) | |
Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
| Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | |
| Asus HD 7790 DCUII OC 1GB (1075/1600) | |
| Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | |
| Radeon HD 7790 1GB (1000/1500) | |
| Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | |
| Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | |
| Gigabyte GTX 650 Ti 2GB (925/1350) | |
Rezultaty karty graficznej Sapphire Radeon 7790 Dual-X zaskoczyły nas w Max Payne 3. W naszym teście odnotowaliśmy zbliżoną wydajność do osiągów Radeona 7850. Równie pozytywnie zaskoczył nas standardowo taktowany HD 7790, który gwarantował świetne wyniki zarówno w trybie 1680x1050, jak i w 1920x1080. Konkurencyjne karty Nvidii nie miały tu szans – wyższość nowych Radeonów uznać musiał nawet GeForce GTX 660 2GB.
Metro 2033

Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
| Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | |
| Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | |
| Asus HD 7790 DCUII OC 1GB (1075/1600) | |
| Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | |
| Radeon HD 7790 1GB (1000/1500) | |
| Gigabyte GTX 650 Ti 2GB (925/1350) | |
| Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | |
Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
| Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | |
| Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | |
| Asus HD 7790 DCUII OC 1GB (1075/1600) | |
| Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | |
| Radeon HD 7790 1GB (1000/1500) | |
| Gigabyte GTX 650 Ti 2GB (925/1350) | |
| Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | |
Naszym kolejnym placem boju jest Metro 2033 – już niedługo ma doczekać się kontynuacji. Spodziewamy się, że będzie co najmniej równie wymagająca graficznie, co obecna część i trafi do naszego zestawu gier testowych. Raden 7790 nie oferował w tym wypadku zbyt dużej wydajności, choć w swojej klasie wypadł przyzwoicie i pokonał konkurencyjnego GTX-a 650 Ti.
Tomb Raider
Tomb Raider
1680x1050, Ultra Detale, FXAA, AF x16
| Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | |
| Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | |
| Asus HD 7790 DCUII OC 1GB (1075/1600) | |
| Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | |
| Radeon HD 7790 1GB (1000/1500) | |
| Gigabyte GTX 650 Ti 2GB (925/1350) | |
| Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | |
Tomb Raider
1920x1080, Ultra Detale, FXAA, AF x16
| Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | |
| Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | |
| Asus HD 7790 DCUII OC 1GB (1075/1600) | |
| Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | |
| Radeon HD 7790 1GB (1000/1500) | |
| Gigabyte GTX 650 Ti 2GB (925/1350) | |
| Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | |
Hit ostatnich tygodni – Tomb Raider, świetnie nadaje się do testów kart graficznych, stąd też zamierzamy go stosować we wszystkich artykułach. Nasz bohater również i tym razem pokonał rywala z dość istotną przewagą – zwłaszcza w trybie full HD.




