
Max Payne 3

Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
| Sapphire R9 290X 4GB (1040/1300) | |
| Radeon R9 290X 4GB (1000/1250) | |
| Radeon R9 290 4GB (947/1250) | |
| GeForce GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | |
| AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | |
| Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | |
| Radeon R9 280X 3GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | |
| GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | |
| Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | |
| Radeon R9 270X 2GB (1050/1400) | |
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | |
| Asus R9 270 DCUII OC 2GB (975/1400) | |
| Gigabyte R9 270 OC 2GB (975/1400) | |
| Radeon R9 270 2GB (925/1400) | |
| GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | |
| GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | |
| Radeon R7 260X 2GB (1100/1625) | |
| Asus GTX 660 2GB (980/1502) | |
Max Payne 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
| Sapphire R9 290X 4GB (1040/1300) | |
| Radeon R9 290X 4GB (1000/1250) | |
| Radeon R9 290 4GB (947/1250) | |
| GeForce GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | |
| AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | |
| GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | |
| Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | |
| Radeon R9 280X 3GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | |
| Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | |
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | |
| Radeon R9 270X 2GB (1050/1400) | |
| Asus R9 270 DCUII OC 2GB (975/1400) | |
| Gigabyte R9 270 OC 2GB (975/1400) | |
| Radeon R9 270 2GB (925/1400) | |
| GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | |
| GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | |
| Asus GTX 660 2GB (980/1502) | |
Trzecia część przygód Max Payne'a działa nieco lepiej na akceleratorach graficznych z sercem Radeon. Widać to doskonale na powyższych dwóch wykresach. Bohater testu uzyskał dość dużą przewagę nad swoim rywalem firmy Nvidia.
Metro: Last Light

Metro: Last Light
1920x1080 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
| GeForce GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | |
| Sapphire R9 290X 4GB (1040/1300) | |
| Radeon R9 290X 4GB (1000/1250) | |
| GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | |
| Radeon R9 290 4GB (947/1250) | |
| GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | |
| Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | |
| Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | |
| Radeon R9 280X 3GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | |
| Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | |
| GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | |
| Asus GTX 660 2GB (980/1502) | |
| Radeon R9 270X 2GB (1050/1400) | |
| Asus R9 270 DCUII OC 2GB (975/1400) | |
| Gigabyte R9 270 OC 2GB (975/1400) | |
| Radeon R9 270 2GB (925/1400) | |
| Radeon R7 260X 2GB (1100/1625) | |
Metro: Last Light
2560x1600 - Najwyższe, SSAA X2, AF x16
| GeForce GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | |
| Radeon R9 290X 4GB (1000/1250) | |
| Sapphire R9 290X 4GB (1040/1300) | |
| GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | |
| Radeon R9 290 4GB (947/1250) | |
| GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | |
| Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | |
| Radeon R9 280X 3GB (1000/1500) | |
| Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | |
| GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | |
| Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | |
| GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | |
| Asus GTX 660 2GB (980/1502) | |
| Asus R9 270 DCUII OC 2GB (975/1400) | |
| Gigabyte R9 270 OC 2GB (975/1400) | |
| Radeon R9 270X 2GB (1050/1400) | |
| Radeon R9 270 2GB (925/1400) | |
Z kolei w Metro: Last Light ciężko jest mówić o komfortowym graniu w rozdzielczościach powyżej Full HD. I dotyczy to nie tylko prezentowanej dziś karty graficznej, ale i innych z podobnego segmentu cenowego. Ta gra wymaga naprawdę ogromnej wydajności od akceleratora (zresztą od głównego CPU również) i jeszcze trochę poczekamy, zanim jednordzeniowe modele dadzą sobie radę w trybie obrazu 2560x1600.
Tomb Raider
Tomb Raider
1920x1080, Najwyższe, TressFX, FXAA, AF x16
| AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | |
| GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | |
| Sapphire R9 290X 4GB (1040/1300) | |
| Radeon R9 290X 4GB (1000/1250) | |
| Radeon R9 290 4GB (947/1250) | |
| GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | |
| Radeon R9 280X 3GB (1000/1500) | |
| Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | |
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | |
| Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | |
| Radeon R9 270X 2GB (1050/1400) | |
| GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | |
| Asus R9 270 DCUII OC 2GB (975/1400) | |
| Gigabyte R9 270 OC 2GB (975/1400) | |
| Radeon R9 270 2GB (925/1400) | |
| GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | |
| Asus GTX 660 2GB (980/1502) | |
| Radeon R7 260X 2GB (1100/1625) | |
Tomb Raider
2560x1600, Najwyższe, TressFX, FXAA, AF x16
| AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | |
| Sapphire R9 290X 4GB (1040/1300) | |
| GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | |
| Radeon R9 290X 4GB (1000/1250) | |
| Radeon R9 290 4GB (947/1250) | |
| GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | |
| Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | |
| Radeon R9 280X 3GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | |
| Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | |
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | |
| GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | |
| Radeon R9 270X 2GB (1050/1400) | |
| Asus R9 270 DCUII OC 2GB (975/1400) | |
| Gigabyte R9 270 OC 2GB (975/1400) | |
| Radeon R9 270 2GB (925/1400) | |
| GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | |
| Asus GTX 660 2GB (980/1502) | |
Na koniec testów sprawnościowych przygotowaliśmy rezultaty z gry Tomb Raider. W maksymalnych ustawieniach wraz z efektem TressFX wyciska wszystkie soki z karty graficznej. Bohater artykułu dał sobie nieźle radę oferując płynną animację obrazu, zarówno w rozdzielczości 1920x1080, jak i 2560x1600. Nie udało się jednak pokonać rywala z obozu Nvidia, choć różnice w tej większej rozdzielczości są niewielkie (pod względem min. liczby kl./s nawet karta firmy Sapphire była lepsza od GTX-a 780 Ti).




