Metro: Last Light 1920x1080 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750)
79 69
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753)
75 67
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760)
69 60
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750)
67 58
Sapphire R9 290X 8GB Vapor-X (1030/1375)
66 57
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250)
66 57
Sapphire R9 290 4GB (947/1250)
61 51
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750)
54 41
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
Metro: Last Light 2560x1600 - Najwyższe, SSAA X2, AF x16
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750)
42 35
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753)
40 35
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760)
37 32
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750)
36 31
Sapphire R9 290X 8GB Vapor-X (1030/1375)
34 30
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250)
34 30
Sapphire R9 290 4GB (947/1250)
33 29
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750)
28 23
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
W trybie Full HD bohater artykułu pozwalał nam na bezproblemowe granie bez nieprzyjemnych przycięć obrazu. Podniesienie poprzeczki i przejście do trybu 2560x1600 sprawiło, że praktycznie ciężko się przechodzi przez kolejne misje. A na pewno w momentach ostrej wymiany ognia z wrogiem.
Tomb Raider
Tomb Raider 1920x1080, Najwyższe, TressFX, FXAA, AF x16
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753)
70 56
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750)
66 54
Sapphire R9 290X 8GB Vapor-X (1030/1375)
64 54
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250)
63 53
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760)
61 48
Sapphire R9 290 4GB (947/1250)
60 50
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750)
59 46
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750)
44 33
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
Tomb Raider 2560x1600, Najwyższe, TressFX, FXAA, AF x16
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753)
42 33
Sapphire R9 290X 8GB Vapor-X (1030/1375)
40 33
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250)
40 33
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750)
40 31
Sapphire R9 290 4GB (947/1250)
37 30
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760)
35 27
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750)
34 26
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750)
27 19
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
Zbliżone wnioski, jak w poprzednim teście. Tryb Full HD jest naprawdę płynny, zaś uruchomienie gry w rozdzielczości 2560x1600 sprawia, że w niektórych momentach brakuje płynności obrazu.
Thief 1920x1080 - Najwyższe, FXAA, AF x16
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753)
113 83
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750)
103 82
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760)
98 72
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750)
95 70
Sapphire R9 290X 8GB Vapor-X (1030/1375)
94 78
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250)
90 76
Sapphire R9 290 4GB (947/1250)
87 68
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750)
74 54
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
Thief 2560x1600 - Najwyższe, FXAA, AF x16
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753)
65 51
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750)
60 47
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760)
57 41
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750)
55 40
Sapphire R9 290X 8GB Vapor-X (1030/1375)
52 42
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250)
50 41
Sapphire R9 290 4GB (947/1250)
48 39
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750)
42 30
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
Pozostaje jeszcze ocena wydajności w najnowszej odsłonie gry Thief. Niższa rozdzielczość nie stanowi absolutnie żadnego wyzwania. Uruchomienie bardziej wymagającego trybu sprawia, że liczba kl./s spada prawie o połowę. Mimo wszystko przy ok. 50 kl./s można całkiem przyjemnie przechodzić kolejne etapy gry.