Karty graficzne

Testy: Max Payne 3, Shogun 2, Stalker: Zew Prypeci

przeczytasz w 1 min.

Max Payne 3

Max Payne 3

Max Payne 3
1680x1050, Maks. Detale, AF x16

Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) 35
22
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) 34
22
Asus HD 7770 DCT 1GB (1120/1150) 34
22
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) 34
22
HIS HD 7770 GHz Edt. 1GB (1000/1125) 33
21
MSI HD 7770 OC 1GB (1020/1125) 33
21
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Max Payne 3
1920x1080, Maks. Detale, AF x16

Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) 32
20
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) 32
20
Asus HD 7770 DCT 1GB (1120/1150) 32
20
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) 32
20
HIS HD 7770 GHz Edt. 1GB (1000/1125) 31
20
MSI HD 7770 OC 1GB (1020/1125) 21
20
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Nowość w naszej puli testowej. Miejsce testowe jest na tyle wymagające, że karty generują niewielką liczbę kl./s. Dzięki temu mamy pewność, czy dany akcelerator da sobie radę w innych etapach. W przypadku prezentowanych Radeonów w trybie 1680x1050 wystarczało im mocy, aby zapewnić odpowiednią szybkość działania gry. Po zwiększeniu wielkości obrazu do 1920x1080 widać spowolnienie animacji, aczkolwiek można powiedzieć, że w naszym miejscu testowym wszystkie HD 7770 przeszły test pozytywnie.

Shogun 2

Shogun 2

Shogun 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16

Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) 33
23
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) 32
23
Asus HD 7770 DCT 1GB (1120/1150) 32
23
HIS HD 7770 GHz Edt. 1GB (1000/1125) 32
22
MSI HD 7770 OC 1GB (1020/1125) 32
22
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) 32
22
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Shogun 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16

Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) 29
20
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) 29
20
Asus HD 7770 DCT 1GB (1120/1150) 29
20
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) 29
20
HIS HD 7770 GHz Edt. 1GB (1000/1125) 28
19
MSI HD 7770 OC 1GB (1020/1125) 28
19
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

W tej strategicznej grze, jak już wielokrotnie powtarzaliśmy, nie jest wymagana duża liczba kl./s, aby móc w miarę komfortowo pograć. Biorąc pod uwagę przeciętnie wydajne Radeony HD 7770, w Shogunie 2 mogliśmy pograć nie tylko w trybie 1680x1050, ale i 1920x1080. Różnica pomiędzy najszybszym a najwolniejszym Radeonem wyniosła zaledwie 1 kl./s.

 

Stalker: Zew Prypeci

Stalker: Zew Prypeci

STALKER: Zew Prypeci - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16

Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) 49
45
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) 48
44
Asus HD 7770 DCT 1GB (1120/1150) 48
44
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) 48
43
HIS HD 7770 GHz Edt. 1GB (1000/1125) 47
42
MSI HD 7770 OC 1GB (1020/1125) 47
42
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

STALKER: Zew Prypeci - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16

Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) 45
40
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) 44
40
Asus HD 7770 DCT 1GB (1120/1150) 44
39
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) 44
38
HIS HD 7770 GHz Edt. 1GB (1000/1125) 40
36
MSI HD 7770 OC 1GB (1020/1125) 40
36
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Ostatnia część Stalkera również działała całkiem dobrze na Radeonach z rodziny Cape Verde. Mając średnio 45-49 kl./s w trybie 1680x1050 można było bez większych przeszkód przechodzić kolejne etapy gry. Na uwagę zasługują także niezłe rezultaty w 1920x1080. Liderem ponownie został układ graficzny wykonany przez Sapphire, choć pozostałe, wysoko taktowane akceleratory depczą mu po piętach.

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login