Max Payne 3
Max Payne 3
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | ![]() ![]() |
Asus HD 7770 DCT 1GB (1120/1150) | ![]() ![]() |
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) | ![]() ![]() |
HIS HD 7770 GHz Edt. 1GB (1000/1125) | ![]() ![]() |
MSI HD 7770 OC 1GB (1020/1125) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Max Payne 3
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | ![]() ![]() |
Asus HD 7770 DCT 1GB (1120/1150) | ![]() ![]() |
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) | ![]() ![]() |
HIS HD 7770 GHz Edt. 1GB (1000/1125) | ![]() ![]() |
MSI HD 7770 OC 1GB (1020/1125) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Nowość w naszej puli testowej. Miejsce testowe jest na tyle wymagające, że karty generują niewielką liczbę kl./s. Dzięki temu mamy pewność, czy dany akcelerator da sobie radę w innych etapach. W przypadku prezentowanych Radeonów w trybie 1680x1050 wystarczało im mocy, aby zapewnić odpowiednią szybkość działania gry. Po zwiększeniu wielkości obrazu do 1920x1080 widać spowolnienie animacji, aczkolwiek można powiedzieć, że w naszym miejscu testowym wszystkie HD 7770 przeszły test pozytywnie.
Shogun 2
Shogun 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | ![]() ![]() |
Asus HD 7770 DCT 1GB (1120/1150) | ![]() ![]() |
HIS HD 7770 GHz Edt. 1GB (1000/1125) | ![]() ![]() |
MSI HD 7770 OC 1GB (1020/1125) | ![]() ![]() |
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Shogun 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | ![]() ![]() |
Asus HD 7770 DCT 1GB (1120/1150) | ![]() ![]() |
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) | ![]() ![]() |
HIS HD 7770 GHz Edt. 1GB (1000/1125) | ![]() ![]() |
MSI HD 7770 OC 1GB (1020/1125) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
W tej strategicznej grze, jak już wielokrotnie powtarzaliśmy, nie jest wymagana duża liczba kl./s, aby móc w miarę komfortowo pograć. Biorąc pod uwagę przeciętnie wydajne Radeony HD 7770, w Shogunie 2 mogliśmy pograć nie tylko w trybie 1680x1050, ale i 1920x1080. Różnica pomiędzy najszybszym a najwolniejszym Radeonem wyniosła zaledwie 1 kl./s.
Stalker: Zew Prypeci
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | ![]() ![]() |
Asus HD 7770 DCT 1GB (1120/1150) | ![]() ![]() |
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) | ![]() ![]() |
HIS HD 7770 GHz Edt. 1GB (1000/1125) | ![]() ![]() |
MSI HD 7770 OC 1GB (1020/1125) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | ![]() ![]() |
Asus HD 7770 DCT 1GB (1120/1150) | ![]() ![]() |
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) | ![]() ![]() |
HIS HD 7770 GHz Edt. 1GB (1000/1125) | ![]() ![]() |
MSI HD 7770 OC 1GB (1020/1125) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Ostatnia część Stalkera również działała całkiem dobrze na Radeonach z rodziny Cape Verde. Mając średnio 45-49 kl./s w trybie 1680x1050 można było bez większych przeszkód przechodzić kolejne etapy gry. Na uwagę zasługują także niezłe rezultaty w 1920x1080. Liderem ponownie został układ graficzny wykonany przez Sapphire, choć pozostałe, wysoko taktowane akceleratory depczą mu po piętach.