
Wiedźmin 2 – 1280 x 720 (grafika zintegrowana)
[kl./s] ustawienia minimalne
| Radeon HD 8670D (A10-6800K) – 2133 MHz | |
| A10-6700 (Windows 8.1) – 1866 MHz | 42 |
| Radeon HD 8670D (A10-6800K) – 1866 MHz | |
| Radeon HD 7660D (A10-5800K) – 1866 MHz | |
| Intel HD 4600 (i5 4670K) – 1866 MHz | |
| A10-6700 (Windows 8.1) – 1333 MHz | 33 |
| Radeon HD 8670D (A10-6800K) – 1333 MHz | |
| Radeon HD 7660D (A10-5800K) – 1333 MHz | |
| Intel HD 4600 (i5 4670K) – 1333 MHz | |
| Intel HD 4000 (Core i5 3570K) | |
| Intel HD 4000 (Core i3 3225) | |
| Intel HD 2500 (Core i5 3470) | |
| Intel HD 2500 (Core i3 3240) | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Wynik na poziomie szybszego A10-6800K jest naprawdę znakomity. W rozdzielczości 1680 x 1050 otrzymaliśmy średnio 27 klatek na sekundę (minimalnie 22).
The Last Remnant – 1280 x 720 (grafika zintegrowana)
[średnie kl./s]
| Radeon HD 8670D (A10-6800K) | |
| Radeon HD 7660D (A10-5800K) | |
| Intel HD 4600 (i5 4670K) | |
| Radeon HD 8670D (A10-6700) | 61 |
| Radeon HD 6550D (A8-3870K) | |
| Intel HD 4000 (Core i5 3570K) | |
RAM 1866 MHz RAM 1333 MHz |
Benchmark gry The Last Remnant świetnie nadaje się do sprawdzenia, jak zintegrowane grafiki poradzą sobie ze starszymi grami.

3DMark06 – wynik ogólny (grafika zintegrowana)
[punkty]
| A10-6800K - 2133 MHz | |
| A10-6700 - 1866 MHz | 9116 |
| A10-6800K - 1866 MHz | |
| Intel HD 4600 (i5 4670K) | |
| Radeon HD 8670D (A10-6800K) | |
| Radeon HD 7660D (A10-5800K) | |
| Radeon HD 8670D (A10-6700) | 7617 |
| Intel HD 4000 (Core i5 3570K) | |
| Radeon HD 6550D (A8-3870K) | |
| Radeon HD 6550D (A8-3850) | |
| Radeon HD 6530D (A6-3650) | |
| Intel HD 4000 (Core i3 3225) | |
| Intel HD 2500 (Core i5 3470) | |
| Intel HD 2500 (Core i3 3240) |
Ponownie A10-6700 na Windows 8.1 osiąga minimalnie lepszy wynik niż topowy A10-6800K na Windows 7.
42
średnie klatki na sekundę



