Metro 2033 - DX9
1680x1050, Maks. Detale, AA x0, AF x4
ASUS Radeon 5870 - 10.5 | ![]() ![]() |
ASUS Radeon 5870 - 11.5 | ![]() ![]() |
ASUS GeForce GTX 470 - 257.21 | ![]() ![]() |
ASUS GeForce GTX 470 - 270.61 | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Metro 2033 - DX9
1920x1200, Maks. Detale, AA x0, AF x4
ASUS Radeon 5870 - 10.5 | ![]() ![]() |
ASUS Radeon 5870 - 11.5 | ![]() ![]() |
ASUS GeForce GTX 470 - 257.21 | ![]() ![]() |
ASUS GeForce GTX 470 - 270.61 | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Metro 2033 jest grą tworzoną pod okiem deweloperów z NVIDII. Spodziewaliśmy się zatem wzrostu wydajności podczas użytkowania nowszych sterowników – tak, jak w przypadku gry Just Cause 2. Jak się okazało, to Radeon 5870 wyraźnie przyspieszył, oferując kilka dodatkowych kl./s. I te przyspieszenie widać nawet gołym okiem.
Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x0, AF x4
ASUS Radeon 5870 - 10.5 | ![]() ![]() |
ASUS Radeon 5870 - 11.5 | ![]() ![]() |
ASUS GeForce GTX 470 - 257.21 | ![]() ![]() |
ASUS GeForce GTX 470 - 270.61 | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Metro 2033 - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x0, AF x4
ASUS Radeon 5870 - 10.5 | ![]() ![]() |
ASUS Radeon 5870 - 11.5 | ![]() ![]() |
ASUS GeForce GTX 470 - 257.21 | ![]() ![]() |
ASUS GeForce GTX 470 - 270.61 | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Uruchamiając grę w trybie DirectX 11 wszelkie różnice zostały zatarte, zwłaszcza w wysokiej rozdzielczości obrazu 1920x1200.