Internet

Comcast szykuje konkurencję dla YouTube’a

przeczytasz w 1 min.

Serwis będzie najprawdopodobniej nosił nazwę Watchable. Oglądalibyście?

Comcast

O planach stworzenia konkurencji dla YouTube’a słyszeliśmy się już wiele razy, z niemal każdej możliwej strony. Źródła Business Insider donoszą o kolejnym, który miałby ponadto pojawić się już naprawdę niedługo. Nazywa się Watchable, a stoi za nim nikt inny, jak największy operator kablowy w Stanach Zjednoczonych – Comcast.

Informacje pochodzą od anonimowych informatorów Business Insider. Według nich Watchable ma wystartować w ciągu „najbliższych tygodni”, choć dokładna data nie została ujawniona. Comcast nawiązał ponoć współpracę z wieloma dużymi wytwórniami i mniejszymi producentami, dzięki czemu platforma szybko zostanie wypełniona różnorodnymi treściami – od sportu, po „śmieszne filmiki”.

Początkowo usługa Watchable dostępna będzie wyłącznie na kompatybilnych urządzeniach mobilnych i przystawkach do TV. Wraz ze wzrostem popularności serwis sukcesywnie ma rozszerzać swój zasięg, aż wreszcie stanie do walki z największymi – z YouTube’em, Vimeo, DailyMotion i resztą. Tylko czy jest w ogóle jeszcze miejsce na kolejną platformę zarządzaną przez giganta?

Źródło: SlashGear

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login