Kampania wizerunkowa Komputronik S.A.: gigantyczna oferta i specjalistyczna wiedza!
Komputronik S.A., czołowy polski dostawca sprzętu IT i elektroniki użytkowej, rozpoczął ogólnopolską kampanię wizerunkową, w której podkreśla swoje główne atuty: wyjątkowo szeroką ofertę nowych technologii oraz specjalistyczną wiedzę godną ikony polskiego rynku IT. Kampania potrwa do końca maja br. i obejmie aż 500 billboardów w największych miastach Polski.
Wiedza specjalistów Komputronik S.A. została niedawno bardzo wysoko oceniona przez Klientów firm komputerowych w Programie Jakość Obsługi 2008 prowadzonym przez firmę Vision SecretClient. Komputronik S.A. uzyskał najwyższy w branży współczynnik jakości obsługi, który wyniósł aż 3,13 punktu. Uzyskany rezultat jest o 30% lepszy od średniej dla branży IT, a przy tym 126% lepszy od średniej we wszystkich sektorach handlu! Dzięki tak znakomitemu rezultatowi, spółka trafiła na "Listę 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce" i otrzymała prestiżowe Godło Jakość Obsługi.
W ramach kampanii billboardowej specjaliści Komputronik S.A. zwracają uwagę Klientów na kilka szczególnie godnych polecenia produktów, jak na przykład: 320-gigabajtowy dysk twardy USB marki Western Digital, drukarka HP Photosmart C4580, zestaw bezprzewodowy marki Linksys i zestaw komputerowy Komputronik Sensilo. Wszystkie wymienione produkty oferowane są w czasie trwania kampanii w specjalnych, bardzo atrakcyjnych cenach.
Źródło: Inf. prasowa
Komentarze
3Niestety takowe dla normalnego klienta droższe w porównaniu z lokalnymi sklepami (mowa o dużych miastach).
nawet w mniejszych miastach ceny są niższe niż w internetowym sklepie komputronika :/
Hmmm koncept graficzny nie przykuwa wzroku.