Wydarzenia

Oracle Marketing Cloud

przeczytasz w 1 min.

Opis nowych funkcjonalności pakietu Oracle Social Relationship Management

Na platformie Oracle Marketing Cloud pojawiły się nowe funkcje integracji pomiędzy platformą Oracle Eloqua a pakietem Oracle Social Relationship Management (SRM). Integracja ta pozwala marketerom zarządzać interakcjami cyfrowymi z poziomu jednej platformy, co w znaczący sposób upraszcza działania marketingowe i zwiększa ich efektywność.

Platforma Oracle Eloqua zapewnia marketerom możliwość docierania z komunikatami do właściwych odbiorców i segmentacji tych odbiorców, a także możliwość ich analizy i oceny w celu sprawniejszego generowania sugestii handlowych. Pozwala również przeprowadzać globalne kampanie marketingowe oraz śledzić efektywność kampanii (w tym wzrost przychodów) i zarządzać nimi. Oracle SRM stanowi zaś kompleksowe, ujednolicone i zintegrowane społecznościowe rozwiązanie biznesowe oferujące możliwości publikowania, zarządzania przepływem pracy, analizy danych, monitorowania i współpracy - a wszystko to z poziomu łatwego w nawigacji interfejsu. Zintegrowana z pakietem Oracle SRM platforma Oracle Eloqua stanowi kompleksowe cyfrowe rozwiązanie marketingowe zapewniające użytkownikom całościowy wgląd we wszystkie zachowania cyfrowe ich docelowych odbiorców. Rozszerzone możliwości analizy społecznościowej, śledzenia, publikowania i docierania do docelowych odbiorców (targeting) pomoże lepiej zrozumieć tych odbiorców, analizować zachowania oraz przyciągać ich uwagę, aby efektywniej dostarczać wyższej jakości sugestie handlowe.

Najnowsze funkcje integracji pomiędzy platformą Oracle Eloqua a pakietem Oracle SRM bazują na integracji stron z treściami społecznościowymi i oferują następujące możliwości:

  • Bardziej zaawansowany „internetowy język ciała” (digital body language), czyli cyfrowe zachowania użytkowników w witrynach społecznościowych: technologia dynamicznego śledzenia mediów społecznościowych, wraz z analityką podmiotów zewnętrznych, pozwala marketerom śledzić, lepiej rozumieć i analizować interakcje społecznościowe w większej skali.
  • Integracja identyfikatora kampanii: zapewnia możliwości prawdziwie wielokanałowego zarządzania kampaniami i ich analizowania - umożliwia znacznikowanie, śledzenie i analizę treści kampanii z platformy Oracle Eloqua w różnych kanałach społecznościowych.
  • Rozszerzone promowanie treści społecznościowych: możliwości „Smart CAP” (Smart Create a Post - inteligentne tworzenie postów) pozwalają szybko promować treści online i offline za pomocą zautomatyzowanego mechanizmu publikowania jednym kliknięciem.
  • Niestandardowe kreowanie odbiorców: pozwala docierać do właściwych odbiorców w witrynach społecznościowych z interesującymi dla nich i aktualnymi treściami poprzez tworzenie w czasie rzeczywistym skalowalnych, ukierunkowanych kampanii.

www.oracle.com

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login