Wydarzenia

Oracle Social Cloud - rozbudowa zasobów językowych

przeczytasz w 1 min.

Wprowadzenie wielojęzycznej analizy danych pochodzących z mediów społecznościowych

System monitorowania zasobów mediów społecznościowych, Oracle Social Cloud, rozbudowany został o możliwości zaawansowanego nasłuchiwania i śledzenia informacji pojawiających się w serwisach społecznościowych w językach indonezyjskim, fińskim, norweskim, szwedzkim, tajskim, tureckim oraz w języku polskim.

– Do 2017 r. liczba użytkowników sieci społecznościowych na świecie ma wzrosnąć do 2,33 mld, nie ma więc żadnych wątpliwości, że firmy, które chcą osiągnąć sukces, muszą również korzystać z mechanizmów społecznościowych w skali globalnej – powiedziała Meg Bear, wiceprezes działu usług Oracle Social Cloud. – Usunięcie barier językowych ma znaczenie krytyczne dla zwiększenia możliwości przedsiębiorstw w zakresie nasłuchu mediów społecznościowych, zdobywania na tej podstawie użytecznej wiedzy i angażowania się w kontakty społecznościowe w celach biznesowych. – dodaje Meg Bear.

Oracle Social Relationship Management (SRM) to usługa przetwarzania w chmurze, która pomaga firmom zarządzać kontaktami z klientami oraz skalować ich obsługę w kanałach mediów społecznościowych. Firmy mogą teraz wykorzystywać tę usługę do nasłuchiwania rozmów o ich marce, branży i konkurencji w szerszej gamie języków. Oferowana przez Oracle zaawansowana obsługa coraz większej liczby języków sprawia, że usługa Oracle SRM urasta do rangi jedynego w branży, ujednoliconego, globalnego, biznesowego rozwiązania społecznościowego. Opracowany przez Oracle mechanizm analizy tekstów, oparty na metodzie LSA (Latent Semantic Analysis ― analiza ukrytych grup semantycznych), eliminuje zbędne informacje, aby wydobyć znaczenie kontekstowe i zapewnić dokładniejsze, bardziej precyzyjne i adekwatniejsze merytorycznie zrozumienie znaczenia tekstu. Nowe mechanizmy obsługi mediów społecznościowych umożliwiają odczytywanie informacji takich, jak zamiary konsumentów, preferowanie lub niechęć do określonych produktów oraz problemy z obsługą klienta.

Dla każdego z obsługiwanych języków w ramach usługi Oracle SRM dodano także nowe źródła danych adekwatne dla danego języka, w tym specyficzne dla poszczególnych krajów sieci społecznościowe, blogi, fora i nowe serwisy internetowe, zapewniając dostęp do ponad 700 mln wiadomości dziennie. Usługa Oracle SRM oferuje interfejsy użytkownika i możliwości publikowania w 31 językach, a w przypadku 18 języków także zaawansowane mechanizmy nasłuchu słów kluczowych i korzystanie z metody LSA. Oracle udostępnia również możliwości przetwarzania języka naturalnego pod kątem zaawansowanej analizy odczuć w języku chińskim, angielskim, francuskim, niemieckim, portugalskim i hiszpańskim, przy czym liczba obsługiwanych języków wciąż rośnie.

źródło: Oracle

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login