Internet

PayPal zwróci koszty odesłania produktu

przeczytasz w 1 min.

Za małe, za duże, niezgodne z oczekiwaniami? PayPal pozwoli na zwrócenie produktu na jego koszt.

PayPal zwrot

Jak wynika z badania firmy Gemius, 83 proc. Polaków kupowałoby więcej przez Internet, gdyby tylko miało możliwość darmowego zwrotu w przypadku niezadowolenia z produktu. Wygląda na to, że jeden z największych operatorów transakcji międzynarodowych – PayPal – wziął sobie ten wynik do serca.

Od dzisiaj użytkownicy, którzy sfinalizowali zakupy internetowe za pośrednictwem platformy PayPal, a nie są zadowoleni z otrzymanego produktu mogą go odesłać i otrzymać całkowity zwrot kosztów przesyłki. Co ważne – zupełnie nieistotna jest przyczyna dokonania zwrotu. Jedyne o czym należy pamiętać, to zachowanie dowodu wysłania produktu.

Zwroty – szczególnie w przypadku ubrań – są bardzo częste. Jest tak między innymi z powodu niedokładnych „rozmiarówek”. Do tej pory jednak wiązało się to z dodatkowymi kosztami, wreszcie coś zaczyna się w tej kwestii zmieniać. Zwrot pieniędzy za odesłanie produktu można otrzymać zarówno w przypadku zakupów krajowych, jak i międzynarodowych – a maksymalna kwota to 120 złotych.

Co należy zrobić, aby otrzymać zwrot pieniędzy? Pobrać i wypełnić formularz ze strony internetowej PayPal, załączyć paragon kasowy oraz dowód wysłania produktu i tak przygotowaną wiadomość e-mail przesłać do biura obsługi. Nikt zatem nie powinien mieć większych problemów.

„Usługi takie jak zwrot kosztów odesłania przedmiotu PayPal niemal natychmiast stały się obowiązującym standardem - obecnie tylko 5% Polaków twierdzi, że taka opcja nie jest w ogóle potrzebna i istotna. Identyfikowanie i wdrażanie tego typu rozwiązań o wartości dodanej to już nie tylko kwestia konkurencyjności, ale również sposób na budowanie większego zaufania i ochrony konsumenta” – mówi Damien Perillat z PayPal.

Obecnie program zwrotów kosztów jest w fazie testowej. Ta potrwa do 31 grudnia bieżącego roku.

Źródło: PayPal

Komentarze

9
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    kitamo
    4
    Problem w tym ze ludzie sa rozni i czesto bedzie prowadzilo to do naduzyc.
    • avatar
      Konto usunięte
      3
      Złodziejską lichwe za transakcję ? Lol to chyba korzystamy z innego paypala. Prawda jest taka że paypal to bicz na nie uczciwych sprzedawców, których zwłaszcza w Polsce nie brakuje, dlatego też w Polsce nie jest zbytnio lubiany, a że pobierają prowizję no cóż za darmo to można tylko w ryj dostać. Przynajmniej mam pewność, że odzyskam swoje pieniądze jeśli jakiś cwaniaczek-polaczek sprzedawca spróbuje wykręcić jakiś wałeczek.
      • avatar
        Stelek
        0
        PayPall to takie same złodzieje jak każda inna firma tego typu. Jedno mnie ciekawi kto finalnie za ten zwrot paczki zapłaci ? Paypal ? Wątpię - znowu sprzedawca będzie stratny, raz prowizja złodziejska, teraz jeszcze zwrot niech do tego dorzucą i niebawem koszta prowadzenia sklepu przerosną zyski, albo inaczej : Paypal będzie więcej zarabiał na nas, niż my sami. Wszędzie tylko koszta, prowizje : allegro ~10%, Paypal około 1-2%, następnie obsługa karty kredytowej kolejne 1-2%, dorzucić do tego "darmową wysyłkę" i robi się dobre +15% do ceny, a jeszcze trzeba na produkcie zarobić.
        • avatar
          sevjij
          0
          Firma która dla zabawy (bo bez żadnych rzetelnych powodów) blokuje konta i karty na potęgę, a potem wyłudza skany dowodów i miliona dokumentów bez żadnej możliwości kontaktu... będzie zwracać pieniądze?

          Zanim ktoś zobaczy jakiekolwiek pieniądze to zobaczy od paypala informację "zostałeś zablokowany" i tyle z tego będzie.

          Nie ma co się martwić, że paypal raz zostanie oszukany, bo wyrówna mu się po tym jak oszuka 10ciu innych użytkowników.

          Witaj!

          Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
          Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

          Połącz konto już teraz.

          Zaloguj przez 1Login