Internet

Praca i nauka zdalna? Z tej bazy wiedzy dowiesz się, jak do tego podejść

przeczytasz w 1 min.

Akademia ClickMeeting to miejsce, w którym znajdziesz porady dotyczące tego, jak stawiać pierwsze kroki na platformach webinarowych i jak wykorzystać drzemiący w nich potencjał.

Sytuacja na świecie bez zaskoczenia sprawia, że zarówno zdalna praca, jak i zdalna nauka zyskują na popularności. I to jak zyskują! Liczba osób korzystających z narzędzi umożliwiających wykonywanie obowiązków bez wychodzenia z domu jest dziś większa o ponad 300 proc. niż jeszcze kilka dni temu. Ale pracodawcy, pracownicy, nauczyciele i uczniowie nie byli przeszkoleni w tym zakresie, dlatego ClickMeeting wystartował z Akademią – bezpłatną bazą wiedzy, dzięki której zrozumie się zasady i wykorzysta się potencjał współpracy czy też nauki online. 

Rosnąca popularność Webinarów. Jak do nich podejść?

ClickMeeting to działający już od prawie dekady polski producent rozwiązań webinarowych. Od początku marca odnotował czterokrotny wzrost liczby użytkowników, którzy trafiają na platformę, aby tworzyć lub uczestniczyć w spotkaniach online. Aby wyjść im naprzeciw nie tylko zwiększył wydajność infrastruktury, ale też – jak wspomnieliśmy – ruszył z Akademią, w której eksperci dzielą się swoją wiedzą z mniej doświadczonymi pracodawcami, pracownikami, nauczycielami i uczniami zdalnymi. Jeśli potrzebujesz pomocy, zajrzyj do Bazy wiedzy ClickMeeting Academy.

Webinar ClickMeeting

„Z dnia na dzień osoby mające mniejszą styczność z technologiami i rozwiązaniami typu webinar zaczęły z nich korzystać. Dlatego chcemy wspierać i ułatwić im prowadzenie spotkań, lekcji, szkoleń czy wydarzeń za pomocą Akademii Clickmeeting – skomentowała Dominika Paciorkowska, Managing Director w firmie ClickMeeting. – Nasze narzędzie nie tylko pomaga prowadzić zajęcia lekcyjne czy spotkania zespołów, ale też jest wsparciem marketingowym do rozwijania biznesu oraz organizacji wydarzeń”.

Co znajdziesz w Akademii ClickMeeting?

W ClickMeeting Academy znajdziesz między innymi materiały uniwersalne, jak i poradniki w formie e-booków. Na przykład z jednego z nich dowiesz się jak prowadzić zdalne zajęcia lekcyjne, a z innego – jak stawiać pierwsze kroki w pokoju webinarowym. Dopełnieniem całości jest natomiast facebookowa grupa.

Źródło: ClickMeeting, informacja własna

Czytaj dalej na ten temat: 

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login