Technologie i Firma

Przezroczyste, elastyczne i inne nowe panele LG - prosto z InfoComm 2019

przeczytasz w 1 min.

Podczas targów InfoComm 2019 firma LG zaprezentowała swoje najnowsze wyświetlacze LCD i OLED do zastosowań komercyjnych.

W mijającym tygodniu na Florydzie odbyły się targi InfoComm 2019 – największa tego typu impreza poświęcona technologiom audiowizualnym w Ameryce Północnej. Wśród wystawców nie mogło zabraknąć firmy LG, która pochwaliła się swoim najnowszym sprzętem dla firm. Południowokoreański producent pokazał bardzo interesujące wyświetlacze komercyjne.

Jedną z najważniejszych i robiących największe wrażenie nowinek technologicznych zaprezentowanych przez LG była matryca Micro LED, która złożona jest z (mających mniej niż 50 mikrometrów średnicy) diod LED, tworzących indywidualnie sterowane piksele. Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe jest niezwykle precyzyjne odwzorowanie szczegółów, co według giganta z Korei sprawdzi się przede wszystkim w urządzeniach informacyjno-reklamowych.

LG InfoComm Micro LED

Kolejną ciekawostką pokazaną na InfoComm 2019 były panele z serii LAPE, które są utworzone z elastycznych modułów LED-owych. Pozwala to na projektowanie powierzchni o promieniu krzywizny 1000 mm, zarówno wklęsłych, jak i wypukłych. Oprócz tego charakterystyczna dla tej rodziny ma być również bogata paleta barw, osiągana dzięki autorskiemu algorytmowi DCA (Dynamic Contrast Algorithm).

Jakie jeszcze wyświetlacze zaprezentowała firma LG? Ano między innymi (prosty w instalacji, a do tego wyposażony w głośniki i komplet gniazd AV) 130-calowy monitor LAAF promowany jako alternatywa dla projektora, 55-calowy panel OLED EW5F cechujący się przezroczystością oraz cyfrowe tablice wykonane w technologii IPS In-cell Touch (eliminującej szczelinę pomiędzy matrycą LCD a szklanym panelem zabezpieczającym).

LG InfoComm Transparent OLED

„Ze względu na naszą wiedzę i doświadczenie w dziedzinie paneli zarówno OLED, jak i LED, zajmujemy uprzywilejowaną pozycję jedynego producenta, który może zaoferować swoim klientom tak szeroki wybór urządzeń informacyjno-reklamowych – powiedział Lee Choong-hwoan z LG Electronics Business Solutions. – Podczas targów InfoComm zaprezentowaliśmy różnorodną ofertę wyświetlaczy, odzwierciedlających postęp w dziedzinie technologii dla klientów B2B oraz wynikające z niego nowe możliwości”.

Źródło: LG

Warto zobaczyć również:

Komentarze

1
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    za to nadal jest problem z trwałością oledów, oraz to że nadal nie ma małych tanich oledów. jak już to albo smartfony 5"+, albo 60"+ placki.

    jeśli chodzi o mikro led, to jest dobry kierunek. szkoda że jedynie samsung podjął wyzwanie. skoro większość oledów i tak jest napylana próżniowo, to czy nie lepiej zrobić mikro ledy napylane próżiowo tworząc ledy amofriczne?

    Witaj!

    Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
    Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

    Połącz konto już teraz.

    Zaloguj przez 1Login