• benchmark.pl
  • Gry
  • Hakerzy włamali się na stronę Ubisoftu - dane użytkowników skradzione - warto zmienić hasła
Gry

Hakerzy włamali się na stronę Ubisoftu - dane użytkowników skradzione - warto zmienić hasła

przeczytasz w 1 min.

Nasze dane logowania mogły wpaść w niepowołane ręce.

Hakerzy włamali się na stronę Ubisoftu

Hakerzy dają się we znaki większości dużych firm bez wyjątku udowadniając, że cały czas na najwyższych obrotach dbać powinni oni o bezpieczeństwo. Nie omija to także branży gier, o czym dobitnie przekonał się właśnie Ubisoft.

Wszyscy użytkownicy korzystający ze stron producenta otrzymali wiadomości e-mail, w których to zostali poinformowani o przeprowadzonym ataku. Ich treść nie brzmi wprawdzie szczególnie groźnie, ale oznacza tyle, że nasze dane logowania mogły wpaść w niepowołane ręce.

"W ostatnim okresie odkryliśmy, że jedna z naszych stron WWW została zaatakowana w celu uzyskania dostępu do naszych sieci. Nieautoryzowane wejście zostało natychmiast zablokowane przez nasz personel do spraw bezpieczeństwa, podjęliśmy też odpowiednie kroki w celu wyjaśnienia włamania, a także rozpoczęliśmy procedury mające na celu przywrócenie właściwego funkcjonowania wszelkich systemów, które mogły być obiektem ataku.

Podczas naszych działań odkryliśmy, że starano się nielegalnie przejąć dane z naszej bazy. Wśród informacji, które mogły być celem ataku znalazły się: nazwy użytkowników, adresy e-mailowe oraz ukryte hasła. Zwracamy uwagę, że Ubisoft nie przechowuje żadnych informacji dotyczących płatności dokonywanych przez użytkowników kont. Wszelkie dane związane z kartami bankowymi naszych klientów nie były oraz nie są zagrożone poprzez ten atak."

Całe szczęście, że w tym przypadku obyło się bez zagrożenia dla informacji o kartach kredytowych. Niemniej jednak producent zaleca zmianę haseł na swoich stronach, także w serwisie uPlay. Warto pamiętać także o tym, by podać nowe hasła dostępu tam, gdzie korzystaliśmy z tych samych, co na stronach Ubisoftu.

Źródło: cinemablend, Ubisoft

Komentarze

23
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Kessarath
    2
    Granie z chmury... Bitch Please...
    • avatar
      Nieznośny
      1
      Wczoraj swoje zmieniłem, choć musiałem wejść na jakiś serwis o grach i się upewnić, bo treść maila od Ubisoftu zawierała tak dużo błędów, że w pewnym momencie myślałem, że to scam i ktoś po prostu użył translatora....
      • avatar
        ECRYGIGS
        1
        Coś nie działa im ta zmiana hasła. Wchodzę ma stronę http://static2.cdn.ubi.com/gamesites/uplay/ubi-com2.html , podajemy e-mail , wpisujemy kod z obrazka, a przychodzący e-mail odsyła na stronę z Error ( There was an error accessing the requested web page ). :(
        • avatar
          Konto usunięte
          1
          Mam na to prostą metodę - nie kupuję gier które w singlu zmuszają mnie do łączenia z internetem i zakładania jakichś dziwnych kont.
          • avatar
            SkyBH
            1
            ECRYGIGS

            Za każdym razem musisz wygenerować nowy link do strony która prowadzi do zmiany hasła. Musisz to zrobić na tej stronie http://static2.cdn.ubi.com/gamesites/uplay/ubi-com2.html potem klikasz "To enter your new password click here" podajesz email oraz hasło z obrazka. Po tym trzeba wejść na pocztę na którym rejestrowałeś Uplay i tam będziesz miał linka do zmiany hasła tak jak na początku napisałem. Pozdrawiam
            • avatar
              ardianox
              0
              no to ciekawe czy po tej wpadce też będą rozdawać gry i dlc jak tylko przy problemach z logowaniem przy premierze AC2 ;) , a były to tylko problemy z zalogowaniem lub założeniem konta :D
              • avatar
                ardianox
                0
                ECRYGIGS

                okaże się, że więcej problemu będziesz miał ze zmianą hasła niż z jego odzyskaniem :D
                • avatar
                  Anavrin990
                  0
                  Ja zmieniłem i teraz nie mogę się zalogować ani ze starego ani z nowego.Bajzel mają i tyle.Ile trzeba czekać?Tydzień czy dwa??Eeh
                  • avatar
                    SkyBH
                    0
                    Pamiętaj link na email działa tylko raz. ;)
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      0
                      Najlepsze jest to że dostałem email od nich a nie posiadam u nich konta :)

                      Witaj!

                      Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
                      Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

                      Połącz konto już teraz.

                      Zaloguj przez 1Login