Gry komputerowe

Ta polska strzelanka łączy w sobie DOOMa z Risk of Rain 2 - oto Underdesert

przeczytasz w 1 min.

Serious Sam, DOOM i Risk of Rain 2 spotykają się w jednej grze niezależnego studia Lumino Games z Krakowa. Mowa o Underdesert: The Last Piece Of Sand. Tylko się o niej dowiedzieliśmy i już wpisaliśmy ją sobie na listę tytułów, które koniecznie musimy mieć na radarach.

Underdesert: The Last Piece Of Sand, czyli DOOM spotyka Risk of Rain 2

Underdesert: The Last Piece Of Sand to dynamiczna strzelanka pierwszoosobowa, która wygląda jak miks DOOMa i Risk of Rain 2 zalany szaleństwem rodem z Serious Sama. Zapewnia zwariowaną rozrywkę w szybkim tempie, zapraszając nas do kolejnych losowo generowanych lochów, w których czekają na nas najróżniejsze potwory do eksterminacji. 

Ta nieźle zapowiadająca się polska gra pozwoli nam bawić się w pojedynkę, jak i ze znajomymi w trybie kooperacji. Niezależnie od tego, czy solo czy z zespołem, będziemy eksplorować świat, strzelać do potworów za pomocą dziesiątek typów broni i szukać ponad 100 przedmiotów, z czego sporą część wykorzystamy podczas rozgrywki. Jesteście ciekawi, jak to wygląda? Mniej więcej tak… 

Zobacz gameplay trailer Underdesert: The Last Piece Of Sand: 

Na premierę musimy jeszcze trochę doczekać – według aktualnych planów Underdesert: The Last Piece Of Sand zadebiutuje dopiero na przełomie 3. i 4. kwartału 2021 roku. Gra zmierza wyłącznie na pecety – zerknijcie poniżej, aby upewnić się, czy wasze komputery są gotowe.

Sprawdź wymagania Underdesert: The Last Piece Of Sand: 

Wymagania minimalne: 

  • System operacyjny: 64-bitowy Windows 7
  • Procesor: Intel Core i3-3220 lub odpowiednik AMD
  • Pamięć: 4 GB RAM i 15 GB miejsca na dysku
  • Karta graficzna: GeForce GTX 1050 lub Radeon RX 560

Wymagania zalecane: 

Zajrzyjcie na stronę gry na Steamie, gdzie znajdziecie dodatkowe informacje, a potem koniecznie dajcie znać, co myślicie o tej produkcji!

Źródło: Lumino Games

Czytaj dalej o polskich grach: 

Komentarze

6
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    gehaes
    4
    losowo generowane mapy w strzelance to jak losowo generowana kanapka z całego crapu jaki jest w lodówce. shooter bez przemyślanie zaprojektowanych map to nieporozumienie.
    • avatar
      bbkr_pl
      1
      Jak cos ma proceduralnie generowane poziomy to zawsze wychodzi z tego nudny badziew na 10 minut grania. A tworcy zeby "poprawic" monotonny gameplay zaczynaja go sterowac w strone grindu. Wiec sceptycznie podchodze do tego tytulu.
      • avatar
        TomekRM
        1
        Wow, wygląda bardzo przyjemnie
        • avatar
          SoulRak3r
          0
          Wygląda na monotonną rąbankę. Moze by sie nadalo zamiast aimhero ;)
          • avatar
            pawluto
            -1
            Graficznie to taka nędza że chyba lepszą grafikę miałem na Amiga 500...
            Na pewno nie zagram.

            Witaj!

            Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
            Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

            Połącz konto już teraz.

            Zaloguj przez 1Login