Do premiery oficjalnej kierownicy Gran Turismo 5 pozostało niewiele czasu. Tymczasem mamy okazję zobaczyć, jak wygląda po rozpakowaniu i jak spisuje się w akcji.
Warto przeczytać: | |
Kierownica Thrustmaster T500 RS została stworzona dla zagorzałych fanów serii Gran Turismo i też tą marką jest promowana. W zestawie znajduje się koło kierownicy na podstawie i trzy pedały, zabraknie niestety drążka zmiany biegów oraz hamulca ręcznego. To natomiast co dostajemy, według zapowiedzi producenta zasługuje na uznanie – 30-centymetrowe koło kierownicy obraca się o 1080 st., Force Feedback z potężnym silnikiem oraz wyjątkowe rozwiązanie dotyczące pedałów: dwa tryby do wyboru: F1 (pedały ulokowane blisko podłoża) i GT (pedały podwieszone).
I wszystko jest pięknie, dopóki nie zwróci się uwagi na cenę zestawu. Thrustmaster T500 RS kosztować będzie bowiem aż 2400 zł! Nie można także zapomnieć, iż z racji, że jest to oficjalna kierownica GT5, urządzenie działa tylko z konsolą PlayStation 3.
Inside Sim Racing jest jedną z pierwszych redakcji, do których dotarła paczka z oficjalną kierownicą gry Gran Turismo 5. Redaktorzy nagrali filmik, dzięki któremu możemy zobaczyć, jak wygląda urządzenie po wyjęciu z kartonu, montaż, a także sama zabawa z tą kierownicą. A jest co oglądać, ponieważ wideo trwa przeszło 11 minut. Nie przedłużając – zapraszamy do oglądania:
Źródło: vg247
Komentarze
14A oficjalne kapcioszki, w które należy obuć stópki podczas gry?
A oficjalny producent majtek do GT5? Nie ma? Do d..y z taką grą ;)
przy lopatkach przy kierownicy zwykle nie uzywa sie wowczas sprzegla przy zmianie biegow w rzeczywistosci (tylko do ruszania).
ale wiadmo, ta kierownica byla projaktowana dla graczy konsolowych, wiec musi byc wyjatkowo latwa w obsludze, ladnie wygladac, i miec mase niepotrzebnych bajerow.
funkcjonalnosc nie jest juz tak istotna. bo jak bedzie miala na pudelku dumny znaczek 'gt5' i to i tak malolaty to kupia