
Tomb Raider
Niebieski - grafika zintegrowana, czerwony - Dual Graphics z kartą R7 250 GDDR3
Tomb Raider – 1920 x 1080
[kl./s.]
Dual Graphics (Radeon R7 250 GDDR3) | ![]() ![]() |
Radeon R7 2133 MHz | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
To działa! Zarówno w teorii (cyferki i wykresy) jak i w praktyce (płynność generowania grafiki 3D). Tomb Raider pokazuje, że w Dual Graphics drzemie potencjał.
Thief
Ustawienia testowe
Niebieski - grafika zintegrowana (DX), czerwony - Dual Graphics z kartą R7 250 GDDR3
Thief – 1920 x 1080
[kl./s.]
Mantle – Radeon R7 2133 MHz | ![]() ![]() |
DX – Radeon R7 2133 MHz | ![]() ![]() |
DX – Dual Graphics (Radeon R7 250 GDDR3) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Totalna klapa! Coś poszło zdecydowanie nie tak i to w grze, w której dodatkowa moc przydałaby się najbardziej. Funkcja "Mantle Crossfire" na dziś dzień w przypadku Dual Graphics po prostu nie działa.