
3DMark11
3DMark 11 - Ogólny wynik
Performance - Średni
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | ![]() |
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() |
VTX3D Radeon 7990 6GB (925/1375) | ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() |
Bohater artykułu zdołał uzyskać prawie 13 tys. punktów. Nie pomogło to jednak w pokonaniu rywala – GeForce GTX 690 skończył test z rezultatem ok. 13,3 tys. punktów. Dla porównania, układy Radeon HD 7970 i GeForce GTX 680 miały tutaj 9-9,4 tys. punktów.
3DMark
3DMark
Fire Strike
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() |
VTX3D Radeon 7990 6GB (925/1375) | ![]() |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() |
Sytuacja ulega zmianie w najnowszym programie testującym 3DMark. Dwurdzeniowy AMD Radeon 7990 przebił barierę 10 tys. punktów. Konkurencyjny GeForce GTX 690 osiągnął o ok. 1700 punktów mniej i został pokonany rówież przez autorską kartę VTX3D.
Unigine: Valley
Ungine: Valley - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
VTX3D Radeon 7990 6GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Ungine: Valley - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | ![]() ![]() |
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
VTX3D Radeon 7990 6GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Pora na ładny graficznie test, jakim niewątpliwie jest Unigine: Valley. Stawia on duże wyzwanie kartom graficznym, co widać po wynikach w trybie obrazu 2560x1600. Jedynie dwuukładowe akceleratory i GeForce GTX Titan są w stanie zagwarantować odpowiednio płynny obraz.