
Max Payne 3
Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | ![]() ![]() |
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
VTX3D Radeon 7990 6GB (925/1375) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Max Payne 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | ![]() ![]() |
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
VTX3D Radeon 7990 6GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
W trzeciej odsłonie przygód Max Payne’a zauważalnie lepiej radziły sobie dotychczas akceleratory z sercem Radeon. Widać to chociażby po relacji pomiędzy układami GTX 680 i HD 7970. W przypadku pojedynku rozgrywającego się między AMD Radeon HD 7990 a GeForce GTX 690 było odwrotnie. Najnowszy Radeon „czerwonych” osiągał słabsze wyniki w trybie 2560x1600.
Metro 2033
Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
VTX3D Radeon 7990 6GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Metro 2033 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
VTX3D Radeon 7990 6GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Najnowszy dwurdzeniowiec AMD radzi sobie znakomicie w bardzo wymagającym Metro 2033 (już niebawem kolejna część). Rywal tak naprawdę nie miał czego tutaj szukać, przewaga jest naprawdę kolosalna – zwłaszcza w przypadku minimalnej liczby kl./s. Jeśli więc lubicie buszować po korytarzach metra przy ostrym jak żyleta a przy tym płynnym obrazie, to nie pozostaje wam nic innego jak zakup dwuprocesorowego Radeona.
Tomb Raider
Tomb Raider
1920x1080, Najwyższe detale, FXAA, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
VTX3D Radeon 7990 6GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Tomb Raider
2560x1600, Najwyższe detale, FXAA, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
VTX3D Radeon 7990 6GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Na koniec pozostawiliśmy rezultaty najmłodszego Radeona w świetnej przygodówce – Tomb Raider. Wyniki takie, jakie można było przypuszczać – HD 7990 osiągnął najlepsze wyniki, a GeForce GTX 690 kończył nasz test z rezultatem podobnym do GeForce'a GTX Titan.