
Ustawienia testowe
GTA V
1920x1080, Vinewood, Ustawienia maksymalne
![]() ![]() | |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
Asus GeForce GTX 1060 3 GB (1569/2000) | ![]() ![]() |
Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
Radeon RX 480 (1120/2000) | ![]() ![]() |
Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
Radeon RX 470 (1216/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 960 (1126/1750) | ![]() ![]() |
Radeon R9 380 (970/1375) | ![]() ![]() |
GTA V to jedyna gra w naszym zestawieniu, która przy ustawieniach maksymalnych ukazywała fakt, iż 3 GB pamięci to nieco za mało do komfortowej zabawy w tym tyle. Przejawiało się to charakterystycznymi przycięciami animacji, co kilkanaście / kiladziesiąt sekund. Po zmniejszeniu jakości tekstur o jedno oczko problem zniknął.