
Ustawienia testowe
Rise of the Tomb Raider
1920x1080, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA
nazwa karty | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | ![]() ![]() |
Radeon R9 Fury X (1050/500) | ![]() ![]() |
Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
Asus GeForce GTX 1060 3 GB (1569/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
Radeon RX 480 (1120/2000) | ![]() ![]() |
Radeon RX 470 (1216/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 960 (1126/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 380 (970/1375) | ![]() ![]() |
Rise of the Tomb Raider to jedna z nielicznych gier, w których testowana karta nieco bardziej odstaje od pełnego GTX 1060. Prawdopodobnie wynika to faktu mniejszej ilości pamięci oraz "pracy" jaką wykonują sterowniki aby zaradzić temu problemowi. Nieco szerzej napiszemy o tym aspekcie w artykule, który niebawem opublikujemy.