
3DMark11

3DMark 11 - Ogólny wynik
Performance - Średni
| AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | |
| Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | |
| Asus GTX 780 DCUII OC 3GB (889/1502) | |
| GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | |
| Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | |
| Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | |
| GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | |
| GeForce GTX 760 2GB (980/1502) |
Bohater artykułu nie miał problemu z pokonaniem granicy 10 tys. punktów w 3DMark 11. Płynność z jaką wyświetlane były kolejne testy stała na wysokim poziomie.
3DMark

3DMark
Fire Strike
| AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | |
| Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | |
| GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | |
| Asus GTX 780 DCUII OC 3GB (889/1502) | |
| Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | |
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | |
| Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | |
| GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | |
| GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) |
W najnowszej odsłonie najpopularniejszego benchmarka na świecie, Asus GeForce GTX 780 DCUII OC osiągnął ponad 8 tys. punktów, co zaowocowało zajęcie mu miejsca w czołówce najszybszych kart graficznych.
Crysis 3

Crysis 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
| AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | |
| Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | |
| Asus GTX 780 DCUII OC 3GB (889/1502) | |
| GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | |
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | |
| Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | |
| Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | |
| GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | |
Crysis 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
| GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | |
| AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | |
| Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | |
| Asus GTX 780 DCUII OC 3GB (889/1502) | |
| GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | |
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | |
| Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | |
| Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | |
| GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) |
W tym teście wydajność w rozdzielczości Full HD wynosiła średnio 52 kl./s – w pełni wystarczało do komfortowej zabawy. Zwiększając wielkość obrazu do 2560x1600, prezentowany przez nas GeForce GTX 780 miał trudności z utrzymaniem odpowiedniej płynności obrazu, co jednak nie jest niczym szczególnym, bowiem dotyczy to większości dostępnych dziś akceleratorów.
Grid 2

Grid 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, MSAA x4, AF x16,
| Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | 88 |
| Asus GTX 780 DCUII OC 3GB (889/1502) | 104 84 |
| Sapphire HD 7970 3GB (1050/1500) | 72 |
| Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 60 |
| Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 56 |
| GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 53 |
| GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 50 |
| Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | 45 |
| Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | 38 |
Grid 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, MSAA x4, AF x16
| Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | 63 |
| Asus GTX 780 DCUII OC 3GB (889/1502) | 73 62 |
| Sapphire HD 7970 3GB (1050/1500) | 53 |
| Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 41 |
| Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 40 |
| GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 35 |
| GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 32 |
| Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | 30 |
| Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | 26 |
Bardzo szybko i bezproblemowo grało nam się w Grid 2. Karta graficzna firmy Asus gwarantowała wyśmienitą wydajność w każdych warunkach testowych – również w trybie 2560x1600.
Far Cry 3

Far Cry 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
| AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | |
| Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | |
| GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | |
| Asus GTX 780 DCUII OC 3GB (889/1502) | |
| GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | |
| Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | |
| GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | |
| Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | |
| GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | |
Far Cry 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
| AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | |
| Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | |
| GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | |
| Asus GTX 780 DCUII OC 3GB (889/1502) | |
| GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | |
| Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | |
| GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | |
| GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | |
| Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | |
Kolorowy i pełen zaskakujących widoków Far Cry 3 wymaga mocnych kart graficznych. Jak widać minimum do trybu obrazu 1920x1080 jest GeForce GTX 660 Ti. W takich ustawieniach bohater artykułu oferował średnio 63 kl./s. Po podniesieniu poprzeczki i zwiększeniu rozdzielczości obrazu, nadal można było cieszyć się przyzwoitą płynnością obrazu.
Max Payne 3

Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
| GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | |
| Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | |
| Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | |
| Asus GTX 780 DCUII OC 3GB (889/1502) | |
| GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | |
| Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | |
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | |
| GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | |
| GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | |
Max Payne 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
| AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | |
| Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | |
| GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | |
| Asus GTX 780 DCUII OC 3GB (889/1502) | |
| Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | |
| Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | |
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | |
| GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | |
| GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | |
Max Payne 3 przy maksymalnych ustawieniach obrazu również potrzebuje odpowiednio silnych podzespołów komputera. Choć w popularnej rozdzielczości 1920x1080 nie potrzeba dysponować kartą graficzną z najwyżej półki, o tyle granie w 2560x1600 bez topowego akceleratora ani rusz. Asus GeForce GTX 780 DCUII OC w takich warunkach podołał wyzwaniu i gwarantował dobrą wydajność.
Metro: Last Light
Metro: Last Light
1920x1080 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
| Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | |
| Asus GTX 780 DCUII OC 3GB (889/1502) | |
| GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | |
| Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | |
| Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) | |
| GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | |
| Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | |
| GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | |
Metro: Last Light
2560x1600 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
| Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | |
| Asus GTX 780 DCUII OC 3GB (889/1502) | |
| GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | |
| Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) | |
| Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | |
| GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | |
| Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | |
| GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | |
Podziemne tunele w Metro: Last Light wyglądają niesamowicie, ale pod warunkiem, że gramy w maksymalnych detalach graficznych. A to z kolei wymaga kart graficznych z najnowszych generacji. Opisywany dziś akcelerator bardzo dobrze sprawdził się w rozdzielczości 1920x1080. W wyższym ustawieniu obrazu niestety zaczęło brakować mu już tchu, choć i tak uplasował się w czołówce najszybszych kart graficznych.
Tomb Raider
Tomb Raider
1920x1080, Najwyższe detale, FXAA, AF x16
| AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | |
| Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | |
| Asus GTX 780 DCUII OC 3GB (889/1502) | |
| Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | |
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | |
| Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | |
| GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | |
| GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | |
Tomb Raider
2560x1600, Najwyższe detale, FXAA, AF x16
| AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | |
| Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | |
| Asus GTX 780 DCUII OC 3GB (889/1502) | |
| Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | |
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | |
| Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | |
| GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | |
| GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | |
Wrażenia podobne, jak z Metro: Last Light – tryb 1920x1080 w zupełności grywalny, natomiast posiadacze monitorów o rozdzielczościach większych, niż Full HD będą zmuszeni do obniżenia niektórych opcji grafiki.
88
104
84




